U Fordu su odabrali idealan trenutak za predstavljanje najsnažnijeg i najskupljeg Mustanga do sada, jer su se ove godine upravo s Mustangom (u novoj klasi GT3) vratili u Svjetski šampionat u trkama izdržljivosti (WEC – World Endurance Championship), a uskoro će obilježiti i 60 godina od početka prodaje prve generacije jednog od najpopularnijih sportskih automobila svih vremena.
Knjiga narudžbi je otvorena, a svi zainteresovani kupci koji su spremni da izdvoje oko 325.000 dolara za brojčano ograničen odgovor na Porsche 911 GT3 RS morat će prije toga dobiti odobrenje iz Forda u kojem ne žele prodati automobil osobama koje nemaju namjeru da ga voze, jer ga zapravo kupuju zbog preprodaje (zarade). Podsjećamo da su u Dearbornu sličnu selekciju kupaca koristili i kada su prodavali supersportski model GT.
Prema još uvijek nezvaničnim informacijama, Mustang GTD bit će napravljen u oko 1.000 primjeraka, a strašni i naglašeno proširen Coupé za koji tvrde da je u osnovi trkaći Mustang GT3 koji se može koristiti (i) na javnim cestama pokreće 5,2-litarski V8 motor potpomognut mehaničkim kompresorom.
Za distribuciju oko 800 "konja" koji će pokretati samo zadnju osovinu zadužen je 8-stepeni automatski mjenjač s dva kvačila čiji je smještaj nazad pomogao da masa po osovinama bude veoma blizu omjeru 50:50.
S većinom karoserijskih panela koji su napravljeni od karbona, automobil "čuči" na ultralaganim felgama s centralnom maticom za pričvršćivanje na kojima su gume koje su legalne za korištenje na javnim cestama, ali će svoj potencijal najbolje pokazati na stazi, a iza ogromnih diskova i čeljusti kočnica krije se višestruko podesiv ovjes.
Uz aktivnu aerodinamiku (DRS – Drag Reduction System), opet po uzoru na Porscheovo rješenje na GT3 RS, u Fordu su uvjereni da će Mustang GTD u najavljenom suočavanju s čuvenom stazom Nürburgring Nordschleife krug „zatvoriti“ za manje od sedam minuta. Ne sumnjamo.