Uoči predstojeće čuvene trke 24 sata Le Mansa koja počinje u subotu, a u kojoj će u novoosnovanoj klasi LMGT3 premijerno učestvovati i dva Mustanga, iz američke automobilske kompanije stigle su nove fotografije i informacije koje se odnose na nedavno otkriveni Mustang GTD koji je deklarisan kao najsnažniji, najbrži i najskuplji "konj u galopu" do sada.
Ranije je objavljeno da će potencijalni kupci za Fordov brojčano ograničen odgovor na Porscheove "elfere" koji na sebi nose i oznaku RS trebati da izdvoje nešto više od 300.000 eura, a u Dearbornu su najavili da će Mustang GTD proizvoditi samo dvije godine i da će se potruditi da svaki primjerak dođe u posjed samo provjerenim entuzijastima koji će ga i koristiti, ne samo kupiti i preprodati za znatno veći iznos.
Skoro pa trkaći Mustang s kojim se u Fordu spremaju da dugi krug čuvene njemačke staze Nürburgring Nordschleife "zatvore" za manje od sedam minuta pokreće kompresorom potpomognut 5,2-litarski V8 motor (Predator) koji razvija više od 800 konjskih snaga, što bi trebalo biti dovoljno za više od 300 km/h. Za prijenos snage na zadnju osovinu kojoj pomaže ograničena mehanička blokada diferencijala zadužen je 8-stepeni automatski mjenjač s dva kvačila.
Uz optimalan omjer mase po osovinama i višestruko podesivi ovjes koji se krije iza 20-inčnih magnezijumskih felgi na kojima su gume Michelin Pilot Sport Cup2, vrhunskoj upravljivosti GTD-a (čijoj je "dijeti" pomoglo i obilno korištenje karbona od kojeg je napravljena većina karoserijskih panela) dodatni doprinos dat će i opcioni Performance paket s kojim su pojedini dodatni karoserijski elementi optimizirani za korištenje na kružnim stazama.
Cijena paketa još nije objavljena, ali je iz Forda stigla informacija da će upravo Performance paket činiti ključnu stavku u najavljenom pohodu prema stazi Nürburgring Nordschleife na kojoj, prema riječima glavnog inžinjera na projektu Mustang GTD Grega Godalla, za ostvarenje vrhunskog rezultata sve karike u lancu moraju biti jednako snažne.