Važna izmjena u vrhu
0

Fritz Enzinger predaje vodstvo Porsche Motorsporta Thomasu Laudenbachu

Klix.ba
Thomas Laudenbach (53) će preuzeti ulogu menadžera Porsche Motorsport-a. Uspješni njemački inžinjer preuzima ulogu od Fritza Enzingera (65), koji je od 2011. godine vodio Porscheov odjel za takmičenja bezbroj uspjeha.

"Ne možemo dovoljno zahvaliti Fritz-u Enzinger-u za njegov izuzetno uspješan rad u posljednjih deset godina. On je oblikovao jednu epohu u Porsche Motorsport-u koja nas je dovela do nevjerojatnih pobjeda i osvajanja titula”, komentira Michael Steiner, član Izvršnog odbora za istraživanje i razvoj kompanije Porsche AG.

"Autosportsport je odigrao vrlo posebnu ulogu u korporativnoj strategiji Porschea. Uvijek smo koristili trkačku platformu kao ispitnu laboratoriju za najnovije tehnologije. Thomas Laudenbach posjeduje sve što je potrebno za uspješan nastavak tim putem. Radujemo se budućnosti autosporta gdje želimo zauzeti aktivnu ulogu u oblikovanju. Koncept Mission R predstavljen na IAA MOBILITY prikazuje uzbudljiv pregled onoga što slijedi.”

Kada je Austrijanac Fritz Enzinger 2011. stigao u kompaniji Porsche, predvodio je uspješan program LMP1 sa automobilom 919 Hybrid. Između 2014. i 2017. godine ostvario je tri ukupne pobjede na utrci 24 sata Le Mana, kao i tri titule prvaka svijeta u tri uzastopne godine. Godine 2019. Enzinger je preuzeo potpunu odgovornost za Porsche Motorsport. Te godine uslijedile su još dvije titule prvaka svijeta, ovaj put sa automobilom 911 RSR u kategoriji GTE-Pro FIA Svjetskog prvenstva u izdržljivosti WEC. Pod Enzingerovim vodstvom, proizvođač sportskih automobila je također savladao Svjetsko prvenstvo ABB FIA Formule E i osvojio titule IMSA WeatherTech SportsCar Championship (IWSC) u Sjevernoj Americi u žestokom takmičenju GTLM klase sa automobilom 911 RSR.

Fritz Enzinger, trenutni menadžer Porsche Motorsport
Fritz Enzinger, trenutni menadžer Porsche Motorsport

"S ponosom i zahvalnošću gledam na ono što smo zajedno postigli“, objašnjava Fritz Enzinger. "Bilo je nevjerovatno intenzivno doba. Razvoj LMP1 programa, pobjeda u Le Manu i titule prvaka svijeta sa modelom 919 Hibrid, pobjeda titule sa modelom 911 RSR, naš ulazak u Formulu E i priprema naših angažmana na LMDh-u od 2023. nadalje su zahtijevali od svih nas hrabrosti i usredotočenosti. Takvi uspjesi su uvijek rezultat izvrsnog timskog rada. Moje najveće poštovanje i zahvala svima koji su tome doprinijeli – u kokpitu, na pisti, u Weissach-u, Flacht-u i Zuffenhausen-u. Moja zahvala ide i jakim korisničkim timovima Porsche-a koji su, između ostalih postignutih rezultata, ostvarili ukupnu pobjedu u 24-satnim utrkama u Nürburgring-u i u Spa-Francorchamps-u”, dodao je Austrijanac. “Motorsport se mijenja, kao i cijela automobilska industrija. Zahvaljujući njegovom iskustvu i stručnosti, Thomas Laudenbach je pravi čovjek za vođenje Porsche Motorsport-a prema ovoj budućnosti.”

"Oduševljen sam povjerenjem koje mi je ukazano i uzbuđen sam zbog predstojećih zadataka“, komentira Thomas Laudenbach. “Glavni cilj je nastavak velikih uspjeha postignutih pod vodstvom Fritz-a Enzinger-a. To je divan izazov. Motosport ćemo prilagoditi promijenjenim uslovima u automobilskoj industriji – od utrka kupaca do učestvovanja u glavnim utrkama Porsche automobila širom svijeta. Čvrsto smo usmjereni prema 20. pobjedi utrke Le Mana, želimo osvojiti svjetsko prvenstvo u utrkama izdržljivosti, kao i u Formuli E. Također je važno nastaviti razvijati naše utrke kupaca. Konceptnom studijom modela Mission R pokazujemo koliko ovo može biti atraktivno.”

Thomas Laudenbach, novi menadžer Porsche Motorsport
Thomas Laudenbach, novi menadžer Porsche Motorsport

Kvalifikovani inženjer Thomas Laudenbach, rođen u Santiago de Chile, završio je studije mašinstva na Tehnološkom institutu Karlsruhe. Put ga je u početku doveo do DTM-a i do servisne kompanije koja razvija komponente pogonskih sklopova za različite evropske proizvođače vozila. U jeseni 1998. godine, Laudenbach je stigao u kompaniji Porsche AG. Do 2013, bio je uključen u projekte trkaćih i sportskih automobila poput modela 918 Spyder, 911 RSR, 911 GT3 R i 911 GT3 Cup kao šef razvoja pogonskih agregata.

Kao vođa u razvijanju 3,4-litarskog V8 motora sa direktnim ubrizgavanjem za Porsche RS Spyder, Laudenbach se upoznao i sa sjevernoameričkim automobilizmom. Krug će se uskoro zatvoriti: Porsche će se od 2023. natjecati za ukupne pobjede sa novim LMDh hibridnim prototipom u utrkama US IWSC i FIA Svjetskom prvenstvu u izdržljivosti WEC. Kao što je bio slučaj sa modelom RS Spyder između 2005. i 2008. godine, vrhunski američki tim Penske će ponovo biti partner Porsche-a.