Fuso predstavio novi Canter: poboljšana sigurnost, udobnost i varijabilnost
FUSO kao marka kompanije Daimler Truck najavljuje sveobuhvatno unapređenje popularnog Canter lakog kamiona. U potpuno novom Canteru (za varijante od 6,0 t, 7,5 t i 8,55 t), dodatne funkcije sigurnosti i udobnosti su dostupne kao standard. Dodatno, unutrašnjost je potpuno redizajnirana.
Poboljšanje Cantera je odmah vidljivo u unutrašnjosti. Potpuno redizajnirana kabina je sada zasnovana na kabini eCantera i stvara moderan izgled koji integriše nove detalje opreme na funkcionalan i privlačan način. Fokusna tačka je radio sa ekranom osjetljivim na dodir od 6,95 inča, koji je lako dostupan sa strane vozača i suvozača.
Novi Canter ima DAB+ radio prijem i Apple CarPlayTM /Android Auto. Multifunkcionalni volan jednostavan za korištenje omogućava laku kontrolu nad novom digitalnom LCD instrument tablom. Nova Canter kabina, koja je pretrpjela svoje prvo sveobuhvatno ažuriranje od 2011. godine, prirodno ostaje vjerna svojim prethodnim prednostima: dokazana izolacija buke osigurava impresivno nizak nivo unutrašnje buke. Vozači cijene dobru sveobuhvatnu vidljivost, nisku ulaznu visinu i mogućnost lakog prolaska kroz Canter kabinu.
Pored toga, Canterov rezervoar za gorivo je sada napravljen od robusne plastike. Ugrađeni alati i dizalica su sada smješteni u spoljne kutije na okviru. FUSO Canter će također biti standardno opremljen interfejsom za upravljanje voznim parkom.
Canter je prošao poboljšanje od 360 stepeni u pogledu svojih sigurnosnih sistema. Dodatni senzori i kamere u kombinaciji sa ukupno osam novih ili ažuriranih sigurnosnih sistema garantuju zaštitu putnika i učesnika u saobraćaju u svim pravcima od vozila.
U poređenju sa prethodnim sistemom, Active Brake Assist 6 (ABA 6) ne samo da može da detektuje pokretna i mirujuća vozila i pješake koji prelaze, već i bicikle i nepokretne pješake. Sistem za detekciju mrtvog ugla (Blind Spot Information System - BSIS) pruža sigurnost učesnika u saobraćaju pored vozila. Četiri senzora proširuju postojeću oblast upozorenja, u kojoj je sistem u stanju da detektuje učesnike u saobraćaju u zoni "mrtvog ugla" i šire.
Okrenut prema naprijed, Front Protection Assist može da pruži vizuelna i akustična upozorenja pri brzinama ispod 10 km/h ako su pješaci ili biciklisti direktno ispred vozila. Novi FUSO Canter standardno ima funkciju Attention Assist, koja može upozoriti vozača na nepažljivo i upadljivo ponašanje u vožnji i sugerisati pauzu.
Inteligentni sistem za pomoć pri brzini (Intelligent Speed Assistance system) može pratiti brzinu vozila, prikazati trenutno ograničenje brzine na displeju i može vizuelno i zvučno upozoriti vozača ako je ovo ograničenje prekoračeno. Novi Canter je također opremljen kamerom iza vozila, koja može učiniti ljude ili objekte iza vozila vidljivim za vozača na displeju. Još jedna nova karakteristika Cantera je sistem upozorenja povezan sa senzorima pritiska u gumama, koji mogu da prikazuju i pritisak u gumama i temperaturu u svakom točku i mogu upozoriti vozača u slučaju odgovarajućeg gubitka pritiska.
Signal za hitno zaustavljanje je aktivan pri brzinama iznad 50 km/h. U slučaju naglog kočenja, sistem je u stanju da aktivira svjetlo upozorenja kako bi upozorio na praćenje saobraćaja i spriječio sudar od pozadi.
Potpuno električni sestrinski model eCanter će također dobiti razna unapređenja i biće dostupan u još više varijanti, što će dodatno povećati raznolikost primjene. Električni eCanter će tako dobiti niz drugih inovacija. Na primjer, novo vozilo će imati tempomat, kojim se može upravljati preko multifunkcionalnog volana. Ubuduće će LED zadnja svjetla vozila svijetliti uzastopno kada se pokazivač pravca aktivira.
Već izuzetno svestran eCanter sada se može koristiti na još više različitih načina. Umjesto dosadašnje 42 varijante, kupac od sada može da bira između 46 varijanti sa 3 različite konfiguracije baterija na različitim međuosovinskim rastojanjima. Od marta sljedeće godine, nove konfiguracije šasije će također biti dostupne za eCanter. Kako se visokonaponska baterija može postaviti na različite pozicije u šasiji, u budućnosti će biti moguće i nadgradnje dizalica ili paletnih viljuškara.
Od lansiranja na tržište 1963. godine, širom svijeta je proizvedeno preko 4,5 miliona FUSO Cantera. Vozilo je dostupno u pet težinskih klasa (3,5 t do 8,55 t), sa šest međuosovinskih rastojanja (2.500 mm do 4.750 mm), tri snažna motora (130 do 175 KS) i tri varijante kabine (standard (1,7 m širine), komfor ( 2,0 m) i kabina za posadu (2,0 m).
Canter i potpuno električni eCanter se proizvode za evropsko tržište u fabrici Mitsubishi Fuso Truck Europe u Tramagalu, Portugal, i za sva druga tržišta u fabrici Mitsubishi Fuso Truck and Bus Corporation u Kawasakiju, Japan.