Daimler Buses dio je Daimler Truck grupacije, a modul TFCM2-F-60 je druga generacija modula koji proizvodi snagu od 60 kW i može se lako integrisati u krov autobusa, zajedno s baterijom i spremnicima za vodik. Glavna prednost Toyotine tehnologije gorivih ćelija je da se domet potpuno električnog autobusa može proširiti u gradskom prometu na oko 400 km za solo autobus i do 350 km za zglobnu verziju autobusa. Kombinacija baterije i gorive ćelije kao proširivača dometa eliminiše potrebu za međupunjenjima tokom vožnji.
TME inženjeri će podržati cjelokupni dizajn sistema i integraciju modula u kako bi se osigurala optimalna učinkovitost, snaga i vijek trajanja. Učinkovitost jedinice i u zahtjevnim uslovima rada rezultira relativno niskom potrošnjom vodika u odnosu na proizvodnju energije. S integrisanim pretvaračem napona, TFCM radi u rasponu napona od 450 do 700 volti i najučinkovitiji je na oko 30 kW.
U skladu sa svojom vizijom dekarboniziranog društva i inicijativom Beyond Zero, Toyota potiče primjenu svoje tehnologije vodikovih gorivih ćelija i dalje od osobnih automobila, uključujući teške kamione, male kamione za dostavu, čamce i autobuse. Kako bi ostvarila ovaj cilj, Toyota uspostavlja partnerstvo s nekoliko europskih kompanija koje dijele istu viziju za budućnost mobilnosti. Objedinjavanje svih vrsta primjena vodika oko jedinstvene infrastrukture podržat će razvoj sistema u kojima se mobilnost vodika može i dalje proširiti.
“Oduševljeni smo saradnjom s Daimler autobusima i drago nam je vidjeti da se naše aktivnosti promocije vodikovog pogona u Europi nastavljaju širiti. Toyota je predana postizanju društva bez negativnih emisija i vjerujemo da je vodik jedan od ključnih pokretača budućeg dekarboniziranog, elektrificiranog društva.“, izjavio je Matt Harrison, predsjednik i izvršni direktor Toyote Motor Europe.