Iako zvanične brojke još uvijek nisu objavljene, poznato je da će produkcijski GB60 Magma imati unaprijeđenu bateriju i motor, kao i ekskluzivne komponente šasije i ovjesa u odnosu na standardni automobil. Također, izgledat će veoma slično nižem i širem konceptu. Prodaja u Južnoj Koreji će početi u trećem kvartalu naredne godine, a u Evropi u četvrtom. Ovim će Genesis pokrenuti svoju Magma liniju modela visokih performansi.

"Želimo novu unikatnu kombinaciju korejskog premium osjećaja, koji je prilično unikatan i poseban, kao i evropsku dinamiku vožnje. Nećemo govoriti o brojkama, jer to nije najvažnije. Ipak, Magma automobili neće biti spori", izjavio je šef razvoja vozila Tyrone Johnson.

GV60 Magma neće biti Ioniq 5 N u "otmjenom odjelu" uprkos tome što dijele platformu. Johnson je rekao da kompanija pokušava dobiti nešto "potpuno drugačije" u odnosu na N ili EV6 GT.
"Ioniq 5 N i EV6 GT su kategorički različiti automobili, imaju drugačije karaktere, a to nije samo rezultat podešavanja, nego i nekih hardverskih promjena. Također, Magma donosi hardverske promjene", dodao je on.

GV60 definitivno neće biti jedini Magma proizvod visokih performansi. Genesis je na Festival brzine Goodwood došao sa konceptima G80 EV Magma Concept i GV80 Coupe Concept, koji najavljuju produkcijske automobile, a viđen je i taksi G70 Nurburgring. Riječ je o modificiranom modelu G70 sa 3,3-litarskim twin-turbo V6 motorom, koji je poznat još od stare Kije Stinger.