
Iza naziva GMR-001 krije se LMDh prototip s kojim Hyundaijev luksuzni podbrend Genesis od 2026. godine ulazi u Svjetski šampionat u trkama izdržljivosti među kojima je i bez sumnje najpoznatija trka 24 sata Le Mansa.

Pored nastupa u WEC-u u kojem će se LMDh prototipi Genesisa suočiti sa žestokom konkurencijom (Alpine, BMW, Cadillac, Lamborghini, Porsche, Peugeot, Ferrari i Toyota), iz Genesisa je stigla i potvrda da će od 2027. godine nastupati i u sjevernoameričkom IMSA šampionatu u trkama izdržljivosti.

Za šefa novoosnovanog tima Genesis Magma Racing izabran je Cyril Abiteboul koji je dugo bio na čelu Renaultovog F1 tima, a za sada se zna da će u postavi vozača biti trostruki pobjednik Le Mansa André Lotterer i Pipo Derrani koji je prošle sezone u IMSA šampionatu stigao do titule u GTP klasi.

U Genesisu još uvijek nisu otkrili konfiguraciju motora koji će pokretati prototip GMR-001, ali su otkrili da su za karbonsku šasiju, od četiri moguća proizvođača, odabrali saradnju s francuskom kompanijom Oreca. Prema važećem pravilniku, svi prototipi LMDh klase imaju identičan mjenjač (X-Trac) i komponente koje čine hibridni sistem (Williams baterije i Bosch elektromotor).