U Svjetski šampionat u trkama izdržljivosti uskoro stiže i Genesis
Iz Hyundaijevog luksuznog podbrenda Genesis stigla je potvrda da će od 2026. godine učestvovati u Svjetskom šampionatu u trkama izdržljivosti (WEC – World Endurance Championship).
Iz Hyundaijevog luksuznog podbrenda Genesis stigla je potvrda da će od 2026. godine učestvovati u Svjetskom šampionatu u trkama izdržljivosti (WEC – World Endurance Championship).
Toyota Gazoo Racing je nakon uzbudljive borbe zadržao titulu FIA Svjetskog prvenstva u izdržljivosti (WEC) za 2024. godinu. Uz nevjerovatan timski trud i dominantnu vožnju, Sebastien Buemi je sa vozilom broj 8 GR010 Hybrid, koji dijeli s Brendonom Hartleyem i Ryom Hirakawom, osigurao timu šesti uzastopni naslov Svjetskog prvenstva proizvođača .
Aston Martin će naredne sezone u najsnažnijoj klasi (Hypercar) imati dva prototipa AMR-LMH s kojima će nastupati u Svjetskom šampionatu u trkama izdržljivosti (WEC – World Endurance Championship) i sjevernoameričkom IMSA šampionatu.
Timovi koji se takmiče u FIA World Endurance Championshipu (WEC) donijeli su odluku o najsigurnijem načinu transporta svojih automobila iz Katara na sljedeću destinaciju, a to je Italija.
McLaren je predstavio svoj potpuno novi model 720S GT3 Evo za FIA World Endurance Championship (WEC), a to što izgleda fantastično ne iznenađuje nikoga.
Čuvena britanska automobilska kompanija koja je među rijetkim kompanijama čiji su automobili u premijernom nastupu bili najuspješniji u čuvenoj trci 24 sata Le Mansa od naredne sezone opet će biti među učesnicima Svjetskog šampionata u trkama izdržljivosti.
McLaren će od naredne sezone u Svjetskom šampionatu u trkama izdržljivosti (FIA WEC – World Endurance Championship) nastupati sa dva automobila u klasi LMGT3 koji će biti u bojama iskusnog tima United Autosports.
Najmanje jedan Aston Martinov prototip na osnovici supersportskog modela Valkyrie činit će dio sve većeg društva koje će se u najsnažnijoj Hypercar klasi 2025. godine boriti za slavu u FIA WEC i IMSA šampionatima.
Alpine A424 je prototip s kojim će se francuska automobilska kompanija od naredne sezone trkati u najsnažnijoj klasi u Svjetskom šampionatu u trkama izdržljivosti (WEC – World Endurance Championship).
U godini u kojoj Francuska i ostatak svijeta obilježavaju 100 godina od prvog održavanja trke 24 sata Le Mansa najviše mjesto na podijumu, koje je sa sobom donijelo ogromne emocije i poseban jubilarni pehar, pripalo je Ferrariju koji je u Le Mansu posljednji put bio prvi u generalnom poretku davne 1965. godine.