Nakon prilično uspješnih prodajnih rezultata koje su ostvarili 2018. godine u britanskoj automobilskoj kompaniji Aston Martin trenutno nemaju previše razloga za vedra lica, jer je prodaja njihovih automobila u Evropi ove godine prilično podbacila.
U AM-u su priznali da je osnovni razlog za negativne brojeve neočekivano loš prijem nove generacije njihovog osnovnog sportskog modela Vantage koji je u Evropi ove godine (do sada) pronašao put do samo 878 evropskih kupaca.
Poznavaoci prilika na tržištu sportskih automobila dijele mišljenje da je za poveći dio dosadašnjeg tržišnog debakla Vantagea, pored ostalog, "kriv“ i direktni konkurent iz Njemačke, jer je osma generacija besmrtnog Porschea 911 samo u septembru pronašla put do 1.773 kupca.
Ostaje da se vidi hoće li dugo pripreman prvi Aston Martinov SUV DBX, koji će publici biti predstavljen 20. novembra, popraviti trenutno nezavidno finansijsko stanje čuvene kompanije.