Odluka o zatvaranju evropskog sjedišta donesena je uglavnom zbog slave prodaje GWM-ovih automobila na Starom kontinentu. Prošle godine je prodano ukupno 316.018 automobila na prekomorskim tržištima, no smao 6.300 ih je završilo u Evropi. Treba napomenuti da je kompanija nedavno odgodila svoj cilj prodaje milion automobila izvan Kine u periodu između 2025. i 2030. godine, a kao razlog su navedeni izazovni uslovi na tržištu.
Njemački Manager Magazin piše da će GWM zatvoriti svoje urede krajem augusta, dok će svih 100 uposlenika dobiti otkaze. Isti izvor navodi da su uposlenici i partnerske kompanije već informisani. Ipak, uprkos lošim vijestima, GWM je izdao saopćenje da ostaje posvećen postojećim tržištima u Evropi, ali je priznao da je potrebno prilagođavanje usljed nestabilnog tržišta.
U novembru 2023. je kineska kompanija najavila konsolidaciju brendova Ora i Wey u jednu GWM jedinicu te su zbog toga preimenovani njihovi prozvodi. Tada je GWM planirao širenje na Španiju, Italiju, Portugal, Belgiju, Luksemburg, Nizozemsku, Austriju, Švicarsku, Dansku, Island i Bugarsku u 2024. godini, no od toga se odustalo.
S druge strane, kineska kompanija će ispoštovati već uspostavljene partnerske dogovore u Njemačkoj, Velikoj Britaniji, Irskoj i Švedskoj. Zatvaranje ureda u Evropi znači da će se menadžment voditi direktno iz sjedišta u Baodingu u Kini.
GWM-ovu ponudu trenutno čine Ora 03 (ranije Ora Funky Cat), kao i SUV-ovi Wey 03 i 05. Ostaje da se vidi da li će se evropski debi sedana Ora 07 sličnog Panameri dogoditi tokom nadolazećeg ljeta kako je ranije najavljeno.