Košta 75.000 eura
40

Honda NSX pretvorena u repliku Ferrarija 360

Piše: D. B.
Primjerak Honde NSX s manuelnim mjenjačem pretvoren je u repliku Ferrarija 360 Modena.

Malo je automobila iz devedesetih koji su uspjeli spojiti performanse superautomobila sa svakodnevnom upotrebljivošću kao što je to Honda NSX. Ovaj model, koji se u SAD-u prodavao pod brendom Acura, brzo je stekao reputaciju brzog automobila s precitnim upravljanjem, ali se isticao i svojom pouzdanošću. Danas je to veoma tražen model među puristima i kolekcionarima.

Nakon što se NSX pojavio na tržištu, mediji su ga prozvali "Ferrarijem za siromašne". To je "na papiru" imalo smisla zbog motora postavljenog u sredini, pogona na stražnje točkove, karakteristika superautomobila te cijene. Međutim, jedan vlasnik iz Švicarske je odlučio napraviti korak dalje.

Riječ je o NSX-u iskorištenom za kreiranje replike Ferrarija 360 Modena, koja je mnogo lakša i povoljnija za održavanje, a uz to i pogodna za svakodnevnu vožnju. Dimenzije automobila su gotovo identične modelu iz Maranella.

I dok danas NSX s manuelnim mjenjačem može koštati više od Ferrarija 360 Modena na tržištu polovnih automobila, stvari su bile drugačije prije 18 godina, kada je replika nastala.

Kreator se nije fokusirao samo na imitaciju dijelova, nego je koristio i pojedine originalne Ferrarijeve komponente poput kućišta bočnih retrovizora, svjetala i slično. Oblik cijele karoserije je promijenjen kako bi NSX ličio na Ferrari 360, iako ga odaju stakla Hondinog modela. Na automobilu su originalne Work Meister S1 felge veličine 17 inča naprijed te 18 inča nazad, koje upotpunjuju promijenjeni eksterijer.

Unutrašnjost je također modificirana. Sjedišta su presvučena kožom i crvenom Alcantarom, dok Ferrarijev logotip krasi naslone. Pločice na pragovima izrađene od titanija sadrže natpis "Ferrari", a ispred vozača je Momo upravljač. Unutrašnjost je unapređena aftermarket infotainment sistemom, kao i karbonskim detaljima na centralnoj konzoli te instrument tabli.

Projekt nazvan Ferrari 361 je inspirisan brojem šasije ovog NSX-a, a to je 00T000361. Iako ga ne pokreće Ferrarijev V8 motor, automobil je i dalje snažan zahvaljujući atmosferskom 3,0-litarskim VTEC V6 motoru tuniranom na 300 KS. Snaga se prenosi na stražnje točkove putem manuelnog mjenjača. Ugrađen je i izduvni sistem od nehrđajućeg čelika, kako bi zvuk pratio izgled automobila.

NSX je prešao 98.562 kilometra te je u sjajnom stanju, a nedavno je opsežno servisiran. U istom vlasništvu je u proteklih 18 godina te posjeduje kompletnu dokumentaciju.

Vlasnik traži 75.000 eura, a uprkos modifikacijama, ovo je jedan od najpristupačnijih primjeraka modela NSX s manuelnim mjenjačem u Evropi. Automobil se nalazi u Švicarskoj.