Strožiji zakoni o emisijama u kombinaciji sa sve manjom potražnjom za dizelima prisiljavaju Hondu da se riješi ovog tipa motora i fokusira se na elektrifikaciju.
To se zapravo već događa, jer model CR-V dolazi s hibridnim pogonom kao zamjena za dizelski motor prethodne generacije, a nova Honda E također nema motor s unutrašnjim sagorijevanjem. Nova generacija modela Jazz dolazi u Evropu 2020. godine te će biti ponuđena isključivo kao hibrid, a to je dio Hondinog većeg plana da elektrificira svoju cjelokupnu ponudu u Evropi do sredine narednog desetljeća.
Osim postepenog povlačenja dizela, Honda želi smanjiti i broj varijacija modela za trećinu do 2025. godine u odnosu na danas te smanjiti troškove proizvodnje za 10 posto na globalnom nivou. Ranije ove godine je kompanija najavila planove za zatvaranje postrojenja u Swindonu u Velikoj Britaniji gdje proizvodi Civic i Civic Type R. To će se dogoditi 2021. godine kada će 3.500 ljudi ostati bez posla. Također, iste godine će prestati proizvodnja Civica sedan u Turskoj.
Ušteda tokom ovog procesa restruktuiranja će biti iskorištena za preusmjeravanje sredstava na istraživanje i razvoj.
Honda nije prvi brend koji je najavio prebacivanje fokusa s dizela na elektrifikaciju, jer je i Volvo ranije ove godine na tržište plasirao svoju posljednju generaciju dizelskih motora, koja će se zadržati pet-šest godina.
Ipak, to ne znači da su dizelima dani odbrojani, jer u BMW-u smatraju da će se ovaj tip motora s unutrašnjim sagorijevanjem na tržištu zadržati još dva desetljeća.