Honda smanjila broj radnika u fabrici električnih vozila, zamijenila ih robotima i AI tehnologijom

Honda je nedavno pokrenula proizvodnju potpuno električnog modela Ye P7 zajedno s Guangzhou Automobile Grupom kao partnerom. Fabrika u gradu Guangzhou koristi automatski vođena vozila ili AGV vozila za transport različitih komponenti u svojoj fabrici, uključujući teške baterije. Tradicionalno, za te poslove su bili potrebni ljudi.
Međutim, Honda sada koristi AI tehnologiju za usavršavanje procesa varenja u proizvodnji modela Ye P7, a cilj je smanjiti fiksne troškove što je više moguće. U kompaniji vide elektrifikaciju kao priliku da se promijeni način proizvodnje vozila, odnosno šansu da se promijeni sve od "temelja".

Ye P7 je važan model za Hondu. Na većini zapadnih tržišta je japanska kompanija za ostala za mnogim rivalima kada je riječ o potpuno električnim vozilima koja privlače mase. S obzirom na činjenicu da je Kina brzo postala najveće pojedinačno tržište električnih vozila, Honda ne može dozvoliti da zaostaje za rivalima, jer bi to negativno djelovalo na prodaju u Kini.
Baš kao i model S7 predstavljen ranije ovog mjeseca, koji se proizvodi u saradnji s Dongfengom, P7 je dobio bateriju kapaciteta 89,8 kWh, dok osnovne modele pokreće nazad postavljeni motor, koji isporučuje 272 KS. Dostupna je i verzija s dva motora, koja raspolaže sa 476 KS. Modeli sa stražnjim pogonom mogu preći 650 kilometara s jednim punjenjem baterije, dok verzija s dva motora i pogonom na sva četiri točka ima domet od 620 kilometara.