I Dacia se okreće struji, sljedeća generacija Sandera će imati električnu verziju

Tokom konferencije za medije održane na ženevskom sajmu automobila, Denis Le Vot, izvršni direktor Dacije, potvrdio je da će sljedeća generacija Sandera biti ponuđena i u električnoj verziji. Prema izjavi Dacijinog direktora, sljedeći Sandero bit će lansiran 2027. ili 2028. godine i proizvodit će se najmanje do 2035. godine.
Očito će sljedeća generacija Sandera i dalje biti dostupna s termalnim motorima, iako Le Vot ipak nije precizirao hoće li ti motori biti konvencionalni ili hibridni. S obzirom da je 2035. godina granica u tranziciji na električnu eru, sljedeća generacija Sandera bi mogla biti zadnja koju će pogoniti agregati sa unutrašnjim sagorijevanjem.
"Sljedeća generacija Sandera bit će ogroman automobil", rekao je Le Vot u Ženevi za Automotive News Europe, dodajući da će popularni hatchback imati koristi od razvoja malih električnih automobila, poput Renaulta 5 ili Renaulta 4, koje razvija Renault.
Le Vot je rekao da marka još uvijek odlučuje hoće li ostati u segmentu mini automobila nakon što električni mini automobil Dacia Spring završi svoj životni ciklus. Renault grupa razvija sljedeću generaciju Twinga, modela koji bi trebao koštati ispod 20.000 eura i koji bi se proizvodio u Evropi, a Dacia bi potencijalno mogla imati koristi i od tog projekta.
Dacijina globalna prodaja u 2023. godini premašila je 650.000 vozila, s više od 550.000 primjeraka koji su isporučeni u Evropi, gdje je marka imala rekordni tržišni udio od 4,3 posto u segmentu putničkih vozila. Marka je u procesu premještanja cjelokupne proizvodnje Sandera i Joggera u Maroko, jer su ta dva vozila slična do B-stuba, dok će Dacijina glavna tvornica u Rumuniji proizvoditi novi Duster i nadolazeći SUV Bigster, koji su također slični.