Umjesto toga, Lotus se fokusira na super hibride, koji koriste pogon s produživačem dometa. Ovaj pogon omogućava kombinaciju visokih performansi i dugog dometa zahvaljujući motoru s unutrašnjim sagorijevanjem.
Informacije potiču iz intervjua koji je direktor Lotusa Feng Qingfeng dao za Wall Street Journal, prenosi Autocar.
"Vjerujem da vozila na gorivo još uvijek imaju dug životni ciklus", rekao je Qingfeng te je dodao da vozači Lotusa godišnje u prosjeku mogu preći 30.000 kilometara. To znači da je domet ekstremno važan kupcima, kao i da je neke od njih odbilo forsiranje električnih vozila.
Međutim, domet nije jedini problem.
"Proboj potpuno električnih vozila u segment luksuznih automobila je spor jer su motori luksuznih vozila već snažni, a iskustvo vožnje je veoma slično. Motori sa osam i 12 cilindara imaju dobre performanse", dodao je on.
Također, kazao je da "povećanje snage nije očigledno", zbog čega neki kupci nisu zainteresovani za prelazak na električna vozila.
Super hibridi će imati 900V električnu arhitekturu, motor s turbopunjačem i bateriju, a to bi im trebalo omogućiti domet do 1.014 kilometra.
Detalja je zasad malo, no više informacija bi trebalo biti poznato kada Lotus objavi izvještaj o kvartalnom prihodu. U devet mjeseci ove godine je kompanija isporučila 7.543 automobila, što je povećanje za 134 posto u odnosu na prošlu godinu. Iako to zvuči dobro, Lotus je ipak "u crvenom" te je prijavio operativni gubitak od 415 miliona eura u prvoj polovini 2024. godine.