Emira je stigla 2021. godine kao nasljednik "zastarjele" Evore te je važila za posljednji Lotusov automobil sa SUS motorom, koji će živjeti do 2027. godine. To se poklapalo s dolaskom potpuno električnog sportskog automobila Type 135, koji je sada odgođen zbog problema s težinom baterija.
Lotusov evropski direktor Dan Balmer je za Autocar nagovijestio da u kompaniji razmišljaju o elektrifikaciji emire.
"U današnjem svijetu je sve moguće. 'Nikad ne reci nikad' je pravilo, jer moramo biti otvorenog uma i razumjeti šta tržište želi, kao i koja nam je tehnologija dostupna u određenom trenutku. Potencijal hibridnih pogona postoji, kao i potencijal za potpuno električne platforme. Samo je pitanje koja je tehnologija dostupna za atribute koje želimo u Lotusu", izjavio je Balmer.
Trenutne pogonske opcije za Lotus Emiru uključuju AMG-ov 2,0-litarski četverocilindrični motor s više od 360 i 400 KS, kao i Toyotin 3,5-litarski V6 motor s kompresorom, koji također isporučuje više od 400 KS.
Sudeći prema dostupnoj tehnologiji, elektrificirana Emira zvuči prilično realistično. AMG-ov pogon je već dostupan s blagim hibridnim sistemom u modelu A35, dok su verzije Toyotinog V6 motora korištene kao dio samopunećeg hibridnog sistema.
Iako opseg elektrifikacije neće biti tako intenzivan kao u slučaju Lotusovog Hyper Hybrid pogona, hibridna asistencija na Emirinim SUS motorima bi mogla pomoći u smanjenju emisije i poboljšanju performansi.
U ovom trenutku nema roka za mogući dolazak hibridne Emire, no opcija elektrificiranog pogona bi mogla biti dodana u ponudu u sklopu blagog facelifa.