Razlog je infrastruktura
12

I prvi čovjek Honde misli da je rano za odustajanje od motora s unutrašnjim sagorijevanjem

E. L.
Toshimiro Mibe podvlači da je nedovoljna infrastruktura za punjenje električnih automobila među glavnim razlozima zbog kojih još ne treba odustajati od motora s unutrašnjim sagorijevanjem.

Prvi čovjek Honde Toshihiro Mibe u nedavnoj izjavi za medije rekao je da motori s unutrašnjim sagorijevanjem ne trebaju otići sa scene barem do 2040. godine, ako ne i nakon toga, jer se i Mibe priključio sve većem broju vodećih šefova iz autoindustrije koji naglašavaju da su planovi o prestanku proizvodnje automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem (a u kojima najagresivniji stav ima Evropska unija) preambiciozni, nerealni i u konačnici kontraproduktivni.

I Mibe je naglasio da potpuni prelazak na elektropokretane automobile zahtijeva mnogo razvijeniju infrastrukturu za punjenje baterija od postojeće, a za infrastrukturu koja će biti dostupna svima trebat će mnogo više vremena od vremena koje se spominje u ranijim planovima o elektrifikaciji.

Uz insistiranje da je rano za dizanje ruku od konvencionalnih motora i istraživanja na temu sintetičkih goriva, u japanskoj automobilskoj kompaniji uveliko rade i na rješenjima prijevoza koja su zasnovana na potpunoj elektrifikaciji. Zajedno s kompanijom LG Energy potpisali su ugovor o izgradnji tvornice baterija u SAD-u koja bi trebala krenuti s proizvodnjom za dvije godine, a prošle jeseni udružili su se s kompanijom Sony s kojom će od 2026. godine proizvoditi električne automobile.