Iako klasične limuzine izumiru Ford Focus se još uvijek može kupiti u sedan verziji
Prve dvije verzije Focusa bile su mnogo bogatije u pogledu ponude različitih karoserijskih oblika. Pored hatchbacka u trovratnoj i petovratnoj izvedbi, u ponudi su bili karavan i trovolumenski sedan, a u drugoj generaciji je bio prisutan i CC kabriolet s tvrdim krovom.
Ford se u trećoj i aktuelnoj četvroj generaciji riješio kabrioleta, ali i trovratnog hatchbaka. Iako je Ford odustao od tih varijanti zbog slabog interesa kupca, pojednostavljenja ponude i na kraju zbog uštede, sedan je začudo preživio eliminaciju.
Danas kada su četverovratne limuzine skoro pred izumiranjem, iznenađujuće je vidjeti jedan sedan u ponudi. Na pojedinim evropskim, uglavnom istočnoevropskim tržištima, a uključujući i našu zemlju, još uvijek se može kupiti aktuelni Ford Focus u obliku tradicionalne limuzine. Sedan je ponuđen isključivo s 1.5-litarskim EcoBlue dizelskim motorom snage 115 KS i automatskim mjenjačem s osam stepeni prenosa.
U kompaktnom segmentu ostao je tek mali broj limuzina. Nekad je evropsko tržište bilo preplavljeno modelima kao što su: Astra Sedan, Cruze, Megane Sedan/Fluence, Jetta, Toledo itd., da bi danas knjiga spala na četiri do pet modela, pogotovo što je Renault Megane GC na "izlaznim" vratima.
Ako izostavimo njemačke premium marke, koje i dalje nude limuzinske izvedbe (Audi A3, BMW 2 GranCoupé i Mercedes A i CLA), može se primijetiti da je lista pristupačnijih modela prepolovljena u odnosu na zlatno doba četverovratnih izvedbi. Pored Focusa Sedana, kupci još uvijek mogu birati između Mazde 3 Sedan, Toyote Corolle, Hyundai Elantre i eventualno mješanac SUV-a i limuzine Citroena C4 X.
Međutim, i ova lista će već iduće godine biti još kraća. Naime, Ford je nakon penzionisanja niza tradicionalnih modela najavio gašenje i Focusa od 2025. godine.