Moderna klasika
19

Iz kompanije Himalaya stiže još jedan temeljito restauriran i modificiran Defender

E. L.
Među mnogobrojnim elementima modificiranog Defendera prethodne generacije posebno mjesto zauzima GM-ov V8 motor koji razvija nešto više od 530 KS.

Land Rover je nedavno (konačno) predstavio Defender druge generacije, ali u nekoliko kompanija koje se bave restauracijom i modifikacijom smatraju da i dalje ima mnogo potencijalnih kupaca koji bi u svoje "off road“ avanture radije išli s legendarnim Defenderom prve generacije koji LR više ne proizvodi.

Među kompanijama koje ne odustaju od starog Defendera je i specijalizovana kompanija Himalaya sa sjedištem u ostrvskom gradiću Nantucket (Massachusetts, SAD) u kojoj se već dugo vremena bave restauracijom i modifikacijom jednog od najpoznatijih terenskih automobila svih vremena.

Crveni Defender 90 (kraće međuosovinsko rastojanje) s mekim pomičnim krovom spada među posljednje završene projekte entuzijasta iz Nantucketa, a temeljito dorađen automobil pokreće GM-ov V8 motor koji je Chevrolet godinama ugrađivao u Corvette. Motor razvija nešto više od 530 KS i 577 Nm najvećeg obrtnog momenta. Prijenos snage na obje osovine u ovom slučaju povjeren je 6-stepenom automatskom mjenjaču, a za zvučnu kulisu brine Magnaflow izduvni sistem.

Pored zanimljive pogonske opcije, modifikacije u duhu sadašnjeg vremena sa sobom su donijele LED svjetla u tradicionalnim kućištima, a iza novih 18-inčnih aluminijskih felgi na kojima su gume koje su optimizirane za neasfaltirane podloge krije se temeljito dorađen ovjes.

Za poboljšanu krutost karoserije i sigurnost putnika u kožom obloženoj dvobojnoj kabini brinu cijevi sigurnosnog kaveza, a Defender je opremljen i novim kočnicama. U Himalayi nisu otkrili koliko košta njihova kreacija za čiju je inspiraciju poslužio Defender s V8 motorom kojim su u Land Roveru prije dvije godine obilježili 70. rođendan svoje ikone.