Kad novac nije problem
10

Iza restauracije ove Carrere GT stoji odjel Porsche Classic

Klix.ba
Nije poznato koliko je koštala potpuna restauracija koju potpisuje Porscheov tvornički odjel Porsche Classic, ali ponovo rođena Carrera GT nakon svega izgleda fenomenalno.

Vlasnik Porscheovog čuvenog modela Carrera GT koji je proizveden 2004. godine za potpunu restauraciju obratio se Porscheovom tvorničkom odjelu Porsche Classic u kojem su (neopterećeni troškovima) supersportski automobil rastavili do posljednjeg šarafa.

Svi dijelovi su temeljito osvježeni ili zamijenjeni. Na listi novih komponenti našao se i strašni 5,7-litarski V10 motor (612 KS pri 8.000 obr/min), a nov je i 6-stepeni mjenjač. Za potpunu restauraciju karbonskih elemenata šasije i karoserije potrošeno je 350 sati.

Umjesto originalne boje vlasnik je odlučio da karoserija Carrere GT bude obojena nijansom zelene boje koju je Porsche koristio na svojim automobilima sedamdesetih godina prošlog stoljeća, a među zanimljive detalje spadaju i magnezijske felge u retro stilu s centralnom maticom za pričvršćivanje i krakovima u boji zlata.

Zamišljamo osmijeh vlasnika (ili vlasnice) u trenutku isporuke ponovo rođenog dvosjeda koji od 0 do 100 km/h stiže za 3,5 sekundi, razvija više od 330 km/h i zvuči fantastično.