Lako je "pogoditi" značenje tri slova u "novom" imenu, no JLR je više od same skraćenice za pomalo "nezgodan" naslov. Riječ je o novom korporativnom identitetu prema kojiem legendarni Land Rover modeli prelaze u brendove pod novim JLR "kišobranom", na istoj osnovi kao i Jaguar.
O ovoj promjeni se govorilo sredinom aprila te je predstavljena kao dio JLR-ove strategije Reimagine vrijedne 18,6 milijardi dolara. S obzirom na tu sumu, jasno je da JLR radi mnogo veće stvari od jednostavne promjene logotipa. Proizvodna postrojenja se unapređuju i remontuju za električnu budućnost, a proizvođač ima planove da se brzo kreće u tom pravcu. Već su poznati detalji o JLR-ovoj ELR platformi sljedeće generacije za električne SUV-ove, koju će koristiti električni Range Rover planiran za 2025. godinu. S Jaguarove strane ograde stiže nova JEA platforma za tri nova električna automobila, uključujući četverovratni GT koji će imati više snage od bilo kojeg Jaguarovog produkcijskog modela u historiji.
No, zasad je fokus na brendiranju. Tu je sada novi logo, prvi koji će biti jedinstven umjesto da se korite odvojeni za brendove Jaguar i Land Rover. Međutim, neće se pojavljivati na automobila, baš kao što se Stellantisov ne pojavljuje na Opelovim, Peugeotovim i Citroenovim prozivodima. Defender, Discovery i Range Rover su označeni kao brendovi, no to ne znači da JLR napušta 75-godišnju historiju Land Rovera. SUV-ovi će i dalje nositi Land Rover oznake, a ime će ostati kao oznaka naslijeđa za kompaniju. Direktori zamišljaju JLR kao kuću brendova za prepoznatljive britanske luksuzne automobile.