Jaguar je ušao u potpuno novu eru isključivo električnih automobila s kampanjom kontroverznog brendinga i dizajna, no postojalo je vrijeme kada su njegovi dizajni smatrani prelijepim. Model XJ220 se nije pokazao popularnim onoliko koliko je to Jaguar želio početkom devedesetih, na šta su utjecaj imali Bugatti EB100 i McLaren F1, no ipak ima status legendarnog modela. Sada ga je neovisni dizajner Khyzyl Saleem uveo u modernu eru sa značajnim vizuelnim poboljšanjima.
Saleem je poznat po tome što pažnju posvećuje klasičnim Jaguarovim modelima, a jedan od njegovih najnovijih projekata uključuje dizajn eksterijera modela TWR Supercut, "divljeg" restomoda baziranog na modelu XJS. Za razliku od njega, poboljšani XJ220 nije namijenjen proizvodnji, nego se može reći da je "projekt u slobodno vrijeme".
Cilj dizajnera je bio da kreira nešto što je "prepoznatljivo, ali drugačije". Veći dio karoserije modela XJ220 je promijenjen, zbog čega izgleda više kao superautomobil modernog doba. Pažnju privlače znatno širi blatobrani, tako da je automobil dobio više agresivniji izgled umjesto elegantne figure originala.
Prednji branik ima dodatne bočne usisnike s integrisanim dnevnim svjetlima, kao i veliki spliter napravljen od karbonskih vlakana. Isti materijal je korišten za veliko stražnje krilo i poznate ventilacijske otvore u dnu vjetrobranskog stakla.
Stražnja svjetla su preuzeta od Rovera, tako da je Jaguar dobio tanja i tamnija LED svjetla, a tu je i veliki karbonski difuzor s dvije izduvne cijevi. Dizajner je dodao i nekoliko poveznica s Jaguarom C-X75, koji je mogao biti nasljednik modela XJ220 da je ušao u proizvodnju. Konačno, imaginarni superautomobil posjeduje novi set felgi s centralnim šarafima i šire gume.
Dizajner je svoju kreaciju nazvao KS220, a ona izgleda poput trkaće verzije modela XJ220. Podsjetimo, fabrički model pokreće 3,5-litarski V6 twin-turbo motor, koji isporučuje 550 KS. Međutim, restomod bi lako mogao dobiti nešto uzbudljivije, poput V12 motor ai pogona na sva četiri točka, baš kako je Jaguar prvobitno planirao.
Iako će ovaj model vjerovatno postojati u digitalnom svijetu, renderi bi mogli inspirisati bogate vlasnike da unaprijede svoje automobile i učine ih ekskluzivnijim.