Četiri godine nakon što je Ferrari 1998. godine završio proizvodnju modela F50, na sceni ultrasportskih automobila pojavio se novi najsnažniji Ferrari čiji je dizajn potpisao Japanac Ken Okuyama.
Iza naziva Enzo (kojim je italijanska kompanija na najbolji način odala priznanje svom osnivaču) predstavljen je automobil koji je izgledom pojedinih dijelova svoje karoserije trebalo da pokaže kako bi izgledao bolid Formule 1 s krovom i blatobranima.
Ferrari je Enzo ponudio u samo 400 primjeraka, a jedinstvenost modela koji je proizveden 2004. godine i koji će aukcijska kuća RM Sotheby’s uskoro ponuditi na aukciji podupire činjenica da je jedini Enzo čija je karoserija obojena plavom bojom Tour de France.
Prema preliminarnim procjenama, novi će vlasnik za izuzetno očuvan primjerak koji je prešao 8.884 kilometra morati izdvojiti više od dva miliona dolara, a zauzvrat će dobiti automobil koji pokreće centralno smješten 6-litarski atmosferski V12 motor čijih je 660 konjskih snaga dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h nakon 3,3 sekunde i više od 350 km/h.