Na YouTube kanalu Dino DC objavljen je intervju s čovjekom koji stoji iza projekta, a to je Ide-san iz tuning radionice Iding Power, odakle je Enzo izašao snažniji nego ikad.
Ferrarijev 6,0-litarski F140B atmosferski V12 motor sada ima zapreminu od 6,3 litra, čime se dobilo dodatnih 40 KS i 19 Nm obrtnog momenta, tako da Iding Power F-07 Ferrari Enzo sada juri ulicama Tokija s oko 700 KS "ispod haube".
Automobil je dobio 20-inčne magnezijske felge, koje su uprkos činjenici da su veće ipak lakše od 19-inčnih fabričkih za 2,5 kg. Ide-san tvrdi da je upravljivost unaprijeđena.
On je poradio na prednjim svjetlima koja su slična onima na modelu Ferrari LaFerrari. Crni krov je također posuđen od nasljednika, a u crnoj boji su i pragovi te prednji lip spojler.
Bočni retrovizori su zamijenjeni kamerama, koje izgledaju suptilnije.
Nazad je branik s horizontalim letvicama te podsjeća na onaj s modela Ferrari Daytona SP3 i Testarossa. Ide-san ga je redizajnirao dodavanjem 3D printane rešetke s dva završetka izduvnog sistema u centralnom dijelu, a tu su i otvori na poklopcu motora koji pomažu pri hlađenju.
Ide-san je priznao da trenutno ima problema s hlađenjem, posebno u saobraćajnim gužvama tokom ljeta. On nije zadovoljan fabričkim sistemom hlađenja pa je upravo rješenje tog problema njegov naredni korak koji podrazumijeva unapređenje dva hladnjaka koja se nalaze naprijed.
Na projektu Ide-san radi već deset godina te ističe da mu je prioritet kvalitet izrade, a ne cijena.