Komentari (104)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Prije ce nas covjek sletiti na mjesec nego nauciti kako se vozi u kruznom toku
To drugo garantovano iskljucuje ovo prvo
Postoji samo jedno pravilo, a to je da se vanjskom trakom vozi samo ako se izlazi na prvom izlazu. I to je to. To bi teoretski znacilo da ne moze doci do sudara. Ali s obzirom na nasu nekulturu u saobracaju, i ja sam poceo da vozim vanjskom.
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
Objašnjenje je da niko ne vozi unutrašnjom stranom jer sa vanjske strane po zakonu BIH ima prednost. U slućaju sudara onaj iz unutrašnje trake je kriv. Po europskim zakonima je obratno. Zato svi vozite vanjskom trakom jer ako odete u unutrašnju kaznjeni ste i ako vas ko malo udari krivi ste.
Da voze svi 30km/h koliko je i ogranicenje u kruznom ne bi bilo problema.... vako svaki drugi ga zagasa da se ne stignes ukljuciti
Vozac u vansjkoj traci ima prednost nad unutrasnjom, isto kao sto ne možete skrenuti iz srednje ili lijeve trake u desno bez da vas pusti vozac sa desna tako se ne možete ni iskljuciti iz kruznog bez da vas prvo ne pusti vozilo iz vanjske trake ako ste vi u unutrasnjoj. Sva logika ovog svijeta....
Može li nam neki stručnjak objasniti smisao trotoara unutar kružnog toka u Vogosci kod hotela Sunce?? Mislim da su valjda trebali onda i pješački ocrtati do njega da malo vozamo dječija kolica tako ukrug ili je to uz sljedeći budžet planirano? Hvala
Svaka čast , prvo kruzni tok pa prirucnik
Prije kružnog se zaletiš, kažeš bismillah i motaj
Nepravilno su nam pravljeni kruzni tokovi.Izlazi su prevlizu.Fale i oznake u vidu strelica na asfaltu
2023 bosnjo uci kako vozit u kruznom. 😞
1.svi ili vecina kruznih su nepravilno projektovani. 2.u primitivnom (nasem) kruznom toku, umutrasnja traka je suvisna..izlazi su nam jako blizu i narod je nepismen...dakle treba da bude jedna traka i samim tim smo rijesili i problem...dvije trake ttebaju imati kruuni ciji je precnik 50+ metara, a na nasi kruzni velicine pepeljare
Kruzni tok je raskrsnica, ne postoji unutrasnja i vanjska traka, vec desna i lijeva, svako ima pravo da vozi u obje trake 1000 krugova ako hoce, iz lijeve trake se prelazi u desnu da se iskljuci iz kruznog toka i to je to, ne moze se Bosnji glupom nesta objasniti jer je njegova logika veca i bolje od svakoga u svijetu
Prednost treba da ima onaj ko izlazi iz kružnog toka! Po uputstvu "radnju prestrojavanja iz lijeve u desnu možete izvršiti ukoliko ste sigurni da vozilo iz desne saobraćajne trake skreće desno". Pa ne vidim njegov desni migavac, a on moj desni uvijek vidi. Kao u Formuli 1, ako sam i malo ispred njega (da mi vidi desni migavac) onda mora da me pusti da izađem desno. Ovim oslobađam kružni tok, u suprotnom ja stojim i čekam da me puste desno. Nije komplikovano.
Desna traka sluzi za uključenje u kruzni tok uz obavezno isključenje na prvom izlazu, lijeva traka sluzi za drugom ili sledecim izlazima, a zabranjeno je kruziti desnom trakom barem u Evropi je kaznjivo vozio sam dugo kamione po Evropi , kruzni tok je jednostavan kad se pravilno koristi
Nikad u zivotu nisam usao u unutrasnju traku na kruznom toku.
Mislim da smo se do sad svi navledali svega pogotovo lijevog žmigavca,vračanja unazad itd. Sama riječ kaže KRUŽNI TOK kruži ako hočeš čitav dan. Jok u Bosni panika nisi izašo kad je trebali odma rikvec!!!!!
Birati lijevu izlaznu traku prilikom skretanja ulijevo je pogresno jer nema garancija da su na izlazu dvije trake. Lako je to vidjeti iz pticije perspektive ali u stvarnosti je nemoguce znati ukoliko se radi o klasicnim kruznim tokovima. Isto tako je rizicno samo tako iskociti u zamisljenu lijevu traku cak i ako postoji jer prilikom mjenjanja trake, onaj koji mjenja je odgovoran ukoliko dodje do udesa. Traka se mjenja iz lijeve u desnu odmah nakon prolaska zadnjeg izlaza prije planiranog.
Čestitam na komentaru! Jako lijepo razmišljanje!
Nisu ovo rotori. Nego zabava za budale. Pogotovo ovaj za B.potok. 200m dalje semafor. 10 godina rade IX tranferzalu za njnaseljnije mjesto sa najforom infrastrukturom.