Porsche 912 je služio kao ulazna alternativa modelu 911 i često se zaboravlja, posebno danas kad mnoge kompanije nude 911 restomode. KAMM radi na primjercima Porschea 912 već neko vrijeme, a sada je predstavio prvu Targa verziju.
Nazvan KAMM 912c Targa, automobil je težak manje od 800 kilograma zahvaljujući obilnoj upotrebi karbonskih vlakana. Preciznije, svi paneli karoserije su napravljeni od karbona, baš kao i roll bar. KAMM je proizveo bočne retrovizore, stražnje dijelove sjedišta i prozore od polikarbonata Lexan.
Poređenja radi 912c Targa s nešto manje od 800 kilograma ima gotovo jednaku masu kao i prva generacija coupea Smart ForTwo, ali je značajno lakša od modela treće generacije, koji "vaga" 880 kilograma. Za razliku od kompaktnog gradskog automobila, KAMM-ova kreacija je napravljena za entuzijaste željne sportske vožnje, a kombinuje vrhunske materijale i retro dizajn koji je magnet za poglede.
Automobil je lakiran u živahnu Tangerine boju, dobio je aluminijske felge koje podsjećaju na klasične čelične. Na krovu su karbonski nosači, gdje se nalazi i daska za surfanje.
S obzirom na malu masu automobila, u KAMM-u nisu pretjerivali s pogonom. Originalni 1,6-litarski četverocilindrični motor sa zračnim hlađenjem je prerađen u 2,0-litarski, koji razvija 188 KS i 205 Nm obrtnog momenta. Motor je uparen s petostepenim mjenjačem s "dogleg" šemom, koji nudi izbor dugih, kratkih i touring brzina, što znači da ga kupci mogu prilagoditi svom stilu vožnje.
Kako bi se osiguralo da se restomod vozi kao moderni automobil, ugrađen je prednji TracTive poluaktivni prednji i stražnji ovjes, kao i set Brembo kočnica s hidrauličnom ručnom kočnicom.
Svaki KAMM 912c Targa se može proizvesti prema specifikacijama kupca, a izbor boja i opcija u unutrašnjosti je neograničen. Osnovna cijena iznosi 395.000 eura, dok su isporuke moguće širom svijeta.