U skladu s dogovorom će Canoo pružati inženjerske usluge, koje će pomoći u razvoju potpuno prilagodljive platforme, namijenjene isključivo EV-ovima i to po specifikacijama Kije i Hyundaija. Platforma će grupaciji omogućiti proizvodnju cjenovno konkurentskih električnih vozila — u rasponu od malih EV-ova do namjenskih vozila (PBV-Purpose Built Vehicles) — za različite potrebe klijenata.
Canoo, preduzeće iz Los Angelesa koje izrađuje EV-ove samo po narudžbi, pruža skateboard platformu na koju se montira većina ključnih komponenata vozila s naglaskom na funkcionalnoj integraciji. To znači da sve komponente obavljaju što više funkcija. Takvo inženjersko rješenje smanjuje dimenzije, težinu i ukupni broj dijelova skateboarda, što posljedično pruža više prostora u kabini i cjenovno učinkovitije električno vozilo. Pored toga je Canoo-ov skateboard samostalna jedinica upotrebljiva za bilo koji dizajn kabine.
Kia očekuje da će joj Canoo-ova prilagodljiva platforma sa skateboard konstrukcijom omogućiti pojednostavljen i standardiziran razvojni proces električnih vozila koja bi tako postala i cjenovno konkurentnija. Takođe je za očekivati pojednostavljenje proizvodne linije tih vozila, što bi omogućilo brže odazivanje na potrebe tržišta i želje klijenata.
S ovom saradnjom će grupacija HMG udvostručiti svoja nedavno data obećanja, jer će za osiguravanje svog rasta u narednih pet godina investirati 87 milijardi dolara. U skladu s tim će Hyundai do 2025. investirati 52 milijarde u tehnologije budućnosti, dok će Kia u istom razdoblju investirati 25 milijardi u elektrifikaciju i tehnologije mobilnosti. Na taj način će do 2025. godine ekološki prihvatljivija vozila predstavljati čak četvrtinu Kijine prodaje. Kia je nedavno predstavila planove u vezi s razvojem potpuno električnih namjenskih vozila, prilagođenih kompanijama s područja car-sharinga i logistike.
“Oduševljavaju nas brzina i učinkovitost Canoo-ovog razvoja EV konstrukcije, zbog čega su za nas idealan inženjerski partner u periodu kada želimo postati jedna od vodećih kompanija na području industrije mobilnosti,” rekao je Albert Biermann, vođa istraživanja i razvoja u grupaciji. “S Canoo-ovim inženjerima ćemo sarađivati u razvoju cjenovno pristupačne platforme za autonomna vozila i koja je primjerena za masovnu upotrebu.”
Canoo je u septembru 2019., tek 19 mjeseci nakon osnivanja, predstavio prvo električno vozilo koje je raspoloživo samo po narudžbi. Canoo-ova vlastita skateboard konstrukcija na koju su montirani baterija i električni pogon mu je omogućila modifikaciju dizajna EV-ova na način, koji se razlikuje od tradicionalnog oblika i funkcionalnosti automobila.
Canoo je trenutno u beta fazi testiranja, a nedavno je otvorio listu čekanja za svoje prvo vozilo. To je prekretnica za preduzeće s više od 300 zaposlenih, koje će prvi model predstaviti 2021. – model za svijet u kojem su prevozna sredstva sve više električna, autonomna i namijenjena zajedničkoj upotrebi.