FIFA Svjetski kup
0

Hyundai uz Svjetsko prvenstvo sa ekološkom flotom vozila

Klix.ba
Hyundai Motor, kao službeni sponzor FIFA Svjetskog kupa 2022. godine, najavio pružiti pomoći najvećem svjetskom nogometnom turniru kako bi postigne svoj cilj - karbonsku neutralnost, osiguravajući ekološka vozila za 50% putničkog prevoza ovog događaja. Prvi put u historiji u voznom parku ovog takmičenja postoje ekološka vozila.
Hyundai Motor će osigurati 616 vozila za FIFA Svjetsko prvenstvo 2022 godine, a od te flote 446 vozila će biti putnička, a nešto više od pola (226 jedinica) hibridnih električnih (HEV) i baterijskih električnih (BEV) modela. Hyundai će također osigurati 10 električnih autobusa za korištenje tokom događaja koji se održava u Kataru od 20. novembra do 18. decembra.

"Hyundai Motor i FIFA dijele snažnu predanost tome da ovogodišnji događaj bude održiv kroz korištenje čiste mobilnosti", rekao je Jaehoon Chang, predsjednik i izvršni direktor Hyundai Motor Company. "Pružanjem naših ekološki prihvatljivih hibridnih i baterijskih električnih vozila kao kopnenog prijevoza, očekujemo da ćemo postići naš zajednički cilj da Svjetsko prvenstvo u Kataru bude dobitak za planetu Zemlju i čovječanstvo."

Hyundai Motor će osigurati Hyundai IONIQ 5, Sonatu HEV, Tucson HEV i KONA-u HEV kao i Genesis G80 EV i GV70 EV za prijevoz VIP osoba i osoblja FIFA-e, te električne autobuse za prijevoz članova medija.

Osim toga, kompanija će pružati usluge punjenja za ispražnjena električna vozila koristeći inovativnu funkciju Vehicle-to-Load (V2L) na dva električna IONIQ 5. FIFA će osigurati 100kW-150kW punjače za električna vozila na parkiralištima samog događaja koji se nalaze u Dohi, u Kataru, kako bi se osigurao kontinuirani rad električnih vozila. Hyundai će u stvarnom vremenu nadzirati vozni park, te u slučaju nezgode pružiti brz odgovor servisa, rješavanje problema i pregled vozila prema potrebi.

Za besprijekornu uslugu tokom cijelog razdoblja takmičenja, tim iz HMC-ove službe sjedišta, predstavništva regionalne službe i regionalnog centra za kvalitetu Bliskog istoka će biti na raspolaganju u “Sobi za provjeru kvaliteta” na FIFA-inom parkiralištu kako bi pomagao u lokalnom radu. Tim će prema potrebi koristiti servisnu infrastrukturu predstavništva u Kataru za popravak vozila. Hyundai je od novembra proveo program obuke o svojim HEV i BEV vozilima za sve vozače uključene u rad voznog parka.

Uz pružanje flotnih vozila, Hyundai Motor je u aprilu pokrenuo kampanju Svjetskog prvenstva „Gol stoljeća“ (GOTC) sa sloganom 'Ujedinjeni svijet za održivost', vizualizirajući ugljičnu neutralnost za Svjetsko prvenstvo i navijače širom svijeta. Kao dio kampanje, Hyundai Motor je stvorio tim stoljeća, grupu ambasadora kampanje s bivšim engleskim nogometnim reprezentativcem Stivenom Žerarom kao kapitenom. Svaki član postavlja ciljeve za stvaranje održive budućnosti za planet u svom području stručnosti. Svih 11 članova će činiti jedinstveni ujedinjeni tim, uključujući Hyundai-evog globalnog ambasadora bend BTS, nogometašicu, izbjeglicu iz Afganistana i UNESCO-vu ambasadoricu Danske Nadiu Nadim, američkog modnog dizajnera Jeremyja Scotta, talijanskog kipara Lorenza Quinna, dokumentarnog fotografa Nickyja Wooa i Boston Dynamics robota Spot. U znak proslave, poseban video "Gol stoljeća" sa BTS-om i ostalim članovima Tima stoljeća bit će prikazivan na Pikadili trgu u Londonu.