Hyundai predstavio Ioniq 9, najveći automobil u svojoj historiji
Hyundaijev dugo očekivani električni SUV s tri reda sjedišta konačno je stigao, a to je Ioniq 9.
Hyundaijev dugo očekivani električni SUV s tri reda sjedišta konačno je stigao, a to je Ioniq 9.
Hyundai Elantra N je već stekla ime u segmentu kompaktnih sedana zahvaljujući snažnom motoru s turbopunjačem, "oštrom" upravljanju i opciji manuelnog mjenjača, a sada je iz N odjela stigla Elantra N TCR Edition, specijalni model inspirisan trkaćim modelom Touring Car Racing (TCR) World Touring.
Hyundai namjerava vratiti fizičku dugmad u svoje automobile te priznaje da je napravljena greška prevelikim fokusiranjem na ekrane osjetljive na dodir jer ih američki kupci baš i ne vole.
Hyundai Motorsport je na svom YouTube kanalu objavio video u trajanju od 13 minuta, koji prikazuje 40 faza "sklapanja" reli automobila i20 N.
Hyundai Tucson je SUV kojeg ćete najčešće vidjeti na bh. cestama. Moderan i dijelom futuristički izgled, široka paleta različitih pogonskih motora, jako bogata osnovna oprema i naravno vrhunska cijena, razlog su zašto je korejski SUV najpopularniji SUV na bh. tržištu. Nedavni redizajn u kombinaciji s jako ugodnim hibridnim pogonom, uvjerili su nas još jednom da su preporučljiva kombinacija.
Nakon skoro 25 godina prisutnosti na tržištu, korejski Hyundai predstavlja petu generaciju vodećeg SUV-a marke. Novi Santa Fe, osim imena, nema ama baš ništa zajedničko s prethodnicima, a njegov kockasti dizajn, luksuzna unutrašnjost i hibridni pogon uživo ostavljaju bolji dojam nego na slikama. Cijene počinju od 91.490 KM s promotivnim popustom.
Hyundai je podigao pokrivač sa svog najnovijeg modela, "kotrljajućeg laboratorija" pod nazivom RN24.
S posebnim izdanjem globalno popularnog SUV-a koji je stigao do četvrte generacije u južnokorejskoj automobilskoj kompaniji obilježavaju 20 godina od predstavljanja prvog Tucsona koji iz generacije u generaciju bilježi sve bolje prodajne rezultate.
Korejski proizvođač Hyundai dostigao je historijsku prekretnicu: 100 miliona proizvedenih automobila globalno. Južnokorejci su na ovaj podvig morali čekati 57 godina.
Četiri godine nakon premijernog predstavljanja globalno popularni Tucson, koji se zbog prodajnih rezultata može posmatrati kao "lokomotiva" Hyundaijeve duge kompozicije, podvrgnut je odlično odmjerenom redizajnu uz koji će, bez ikakve sumnje, ostati među najprodavanijim SUV-ovima pretrpanog C segmenta.