Brojke koje je objavilo Evropsko udruženje proizvođača automobila (ACEA) potvrđuju da se Kijin tržišni udio u Evropi (Kia ovdje svrstava zemlje članice EU, EFTA i Ujedinjeno kraljevstvo) u prvih devet mjeseci 2022. godine povećao na 5,1 %, što znači rast od 4,2% u odnosu na isti period prošle godine.
U zemljama članicama EU, EFTA (Švicarska, Norveška, Island, Lihtenštajn) i Ujedinjenog kraljevstva je od januara do kraja septembra prvi put registrovanih 425.882 vozila Kia, što je 9,8% više nego u istom periodu lani. Ujedno se u tom periodu ukupno tržište putničkih vozila u Evropi smanjilo za čak 9,9%.
Kijin najprodavaniji model u septembru bio je novi Sportage (15.454 vozila), a slijedili su ga Ceed sa svoje četiri izvedbe karoserije (11.602 vozila) i potpuno novi Niro (HEV, PHEV i EV) s 9.820 prodatih primjeraka. Ovi modeli su dio Kijine bogate elektrifikovane ponude koja pruža učinkovitost i niske troškove vlasništva.
Možda vas zanima
Uspjeh unatoč izazovima
Strijelci osvajaju medalje, ali nedostaje podrška: Farah Onešćuk briljirala u Srbiji
Vezani članci
Novi vizuelni identitet
Kia centar Sarajevo obilježava 25 godina uspješnog poslovanja u Bosni i Hercegovini
IAA Hannover 2024
KIA predstavlja konceptna namjenska vozila
Tržište novih automobila