Koenigsegg sada ima više mogućnosti zahvaljujući investiciji od 130 miliona funti koju je osigurala kompanija New Electric Vehicle Sweden (NEVS) koja je u kineskom vlasništvu.
Partnerstvo je omogućilo kompaniji 20 posto udjela u NEVS-u, a očekuju se nove investicije u cilju zajedničkog razvoja projekta u "novim segmentima".
Von Koenigsegg je kazao da dogovor, koji je potpisan samo kako bi se osiguralo finansiranje novog modela, znači da kompanija ima više "mišića" i radnih mjesta.
Plan Koenigsegga je da proizvodi i prodaje novi superautomobil po cijeni između 700.000 i 800.000 funti, što je dvostruko manje u odnosu na aktuelni najjeftiniji model Regera.
Superautomobil je u razvoju već dvije godine, ali dogovor s NEVS-om omogućava Koenigseggu da ubrza razvoj i predstavi automobil u prvoj polovini 2020. godine. Precizne specifikacije automobila tek trebaju biti otkrivene, ali se zna da će koristiti 5,0-litarski V8 motor u kombinaciji s nekim vidom elektrifikacije.
Koenigsegg priprema još nekoliko modela, ali o njima nema nikakvih informacija. Zna se samo da će se proizvoditi u postrojenju u Angelholmu u Švedskoj, a bit će napravljene još dvije fabrike za finalno sklapanje.
Uprkos svemu, ne treba očekivati da Koenigsegg promijeni svoju strategiju i počne proizvoditi veći broj automobila. Prošle godine je proizvedeno svega 18 automobila, a cilj je da u narednih nekoliko godina proizvodi nešto više od 100 automobila.