Kompanija Bugatti Rimac počinje novo poglavlje u automobilskoj industriji, poznati svi detalji
Sjedište zajedničkog preduzeća Bugatti Rimac će biti u Svetoj Nedelji (Hrvatska). Njegov izvršni direktor će biti pionir električnih hiperautomobila Mate Rimac, osnivač i šef Rimac Automobila. Porsche AG igra snažnu ulogu strateškog akcionera. U Nadzornom odboru su generalni direktor Oliver Blume i zamjenik izvršnog direktora i glavni finansijski direktor Lutz Meschke. Akcionari kompanije će biti Rimac grupa (55%) i Porsche AG (45%). Pod okriljem zajedničkog preduzeća, brendovi Bugatti i Rimac Automobili će nastaviti djelovati kao neovisni brendovi i proizvođači te zadržati svoje proizvodne pogone u Zagrebu i Molsheimu i njihove prodajne kanale.
Prethodni izvršni direktor Bugattija Stephan Winkelmann se povukao s ove pozicije 31. oktobra 2021. Winkelmann se koncentriše na svoju ulogu predsjednika Lamborghinija.
"Ovo spajanje je savršeno rješenje za sve strane. Zajedno ćemo stvoriti automobilsku kompaniju visokih performansi. Uspjeli smo pozicionirati tradicionalni Bugatti brend s njegovom karizmom za budućnost, stvarajući vrijednost. Bugatti utjelovljuje fascinaciju i strast. Rimac posjeduje veliku inovativnu snagu i tehnološke vještine. Zahvaljujemo Stephanu Winkelmannu na njegovom velikom angažmanu. Uradio je odličan posao", rekao je Oliver Blume.
Pored Mate Rimca, novi menadžerski tim uključuje i prethodnog menadžera proizvodnje i upravnog direktora Bugatti Automobila Christophea Piochona. Piochon postaje glavni operativni direktor zajedničkog preduzeća. On će nastaviti uspostavljenu proizvodnju u alzaškom Molsheimu, čiji su perfekcionizam i izvrsnost u dizajnu i izradi poznati širom svijeta. Larissa Fleischer će biti glavna finansijska direktorica. Donedavno je bila zadužena za kontrolu u Porscheu u oblastima digitalizacije i razvoja novih poslovnih modela. Emilio Scervo, koji je ranije bio glavni inžinjer u McLarenu, preuzima poziciju glavnog tehnološkog direktora.
"Uvjeren sam da smo pronašli pravu mješavinu iskustva i znanja, inovativne snage i timskog duha za menadžment. Zbog toga sam veoma optimističan. I pošto mi je projekt veoma važan, nastavit ću ga blisko i strastveno podržavati i ubuduće", kazao je Lutz Meschke.
Unutar Porschea, formiranje zajedničkog preduzeća je nazvano "Operation Rush".
"U skladu s ovim imenom je sve na kraju urađeno vrlo brzo", dodao je Meschke.
Porsche se pridružio preduzeću Rimac kao partner 2018. godine i stalno je širio svoju predanost.
"Naš strateški lanac ulaganja se sada uspješno završava. U početku smo morali proći kroz mnogo teških uvjeravanja na mnogim mjestima. Na kraju je trebalo savladati i posljednje organizacijske prepreke. Tim u Zagrebu, Molsheimu, Wolfsburgu i Stuttgartu je radio izuzetno naporno i sigurno će novu kompaniju voditi ka svijetloj budućnosti", istakao je Meschke.
Za budućeg izvršnog direktora Rimca pokretanje zajedničkog ulaganja Bugatti Rimac je još jedan veliki korak – samo deset godina nakon što je njegov start-up osnovan u garaži.
"Čast mi je voditi ovo novo spajanje i započeti nesumnjivo uspješno, revolucionarno i uzbudljivo novo poglavlje za sve strane. Teško je naći bolju kombinaciju od preduzeća Rimac i Bugatti. Rimčevi brzi operativni procesi i vještine elektrifikacije savršeno nadopunjuju Bugattijevu izuzetnu tradiciju i umijeće izrade. Očekujte neke zaista izvanredne projekte u budućnosti", riječi su Mate Rimca.
Sjedište preduzeća Bugatti Rimac se nalazi u Svetoj Nedelji kod Zagreba. Preseljenje u novi kampus Rimca, koji je trenutno u izgradnji, je planirano za 2023. godinu. Ovdje će također biti i zajedničko istraživanje i razvoj preduzeća Bugatti Rimac. Oko 2.500 hiljade zaposlenika će raditi na površini od 200.000 kvadratnih metara, koja vrijedi 200 miliona eura. Istovremeno, kao i do sada, svi Bugatti modeli će se proizvoditi u fabrici u Molsheimu. Radna mjesta su time dugoročno osigurana. Zajedničko preduzeće Bugatti Rimac počinje s oko 435 zaposlenika, od kojih oko 300 radi u Zagrebu i oko 135 u Molsheimu (Francuska). Ovom postavom će dva jaka brenda Bugatti i Rimac zadržati svoju snagu i proširiti se.