Nazvan Nikola Tre, novi kamion je dosta drugačiji od dva sjevernoamerička prethodnika, ali i dalje obećava slične specifikacije. Kamion Tre će koristiti gorive ćelije vodika za napajanje električnog motora koji razvija 1.000 KS, a također ima i torque vectoring tehnologiju. S jednim rezervoarom će moći preći između 500 i 1.200 kilometara, ovisno o konfiguraciji. Za punjenje praznog rezervoara je potrebno oko 20 minuta. Kamion će uskoro biti opremljen i senzorima koji će omogućiti punu autonomiju.
Kamion Tre izgleda drugačije od kamiona Nikola One i Two, koji imaju nešto aerodinamičniji dizajn. Kompanija Nikola je tužila Teslu ranije ove godine navodeći da je kalifornijski proizvođač koristio njene patente za svoj kamion, a proces je u toku.
Tesla i Nikola su izrazili želju za "čišći" transport, a njihovi pristupi električnim kamionima su različiti. Kompanije PepsiCo, Walmart i Anheuser-Busch su naručile Teslin veliki kamion za koji je potrebno položiti depozit od 20.000 dolara. Kompanija Nikola je ove godine objavila da je kompanija Anheuser-Busch naručila čak 800 kamiona.
Kamion Tre će u fazu testiranja ući 2020. godine, a proizvodnja je planirana za 2023. godinu. Za to vrijeme bi kompanija mogla razviti mrežu stanica za punjenje kojih danas ima malo.