Laboratorij na točkovima
54

Hyundai RN24 je eksperiment "ludog naučnika", više kavez nego automobil

D. B.
Hyundai je podigao pokrivač sa svog najnovijeg modela, "kotrljajućeg laboratorija" pod nazivom RN24.

Automobil slijedi korake modela RN22e i N Vision 74 te služi za testiranje tehnologija vrhunskih performansi i karakteristika za autosport koje će oblikovati budućnost elektrificiranih vozila iz N odjela.

Kreirajući RN24, Hyundaijevi inženjeri su željeli "strpati" svoj najsnažniji pogon u najmanji mogući paket. Zbog toga su razvili šasiju inspirisanu Svjetskim reli šampionatom (WRC) i prilagođenu električnom pogonu, a potom su ugradili pogon iz modela Hyundai Ioniq 5 N, koji isporučuje 650 KS. Tu je i ista baterija kapaciteta 84 kWh iz Ioniqa 5 N, iako je međuosovinsko rastojanje skraćeno za 340 mm.

Lista karakteristika pokazuje da RN24 nije bilo kakav prototip. Posjeduje WRC Powertrain Drive Control Logic sistem, koji omogućava vozaču da prilagodi snagu, ubrzanje, regenerativno kočenje i raspodjelu snage pomoću dugmadi na upravljaču, nešto slično kao što je slučaj s Hyundaijevim aktuelnim WRC automobilima.

Vozilo ima i posebni Rally Mode način vožnje, koji optimizira raspodjelu obrtnog momenta, a inspiracija za ovo je bio i20 N Rally 1 WRC model. Tu je i nova e-Handbrake ručna kočnica. Nova verzija N Active Sound+ sistema Ioniqa 5 N je također na listi, a sada uključuje dva bočna zvučnika, dok stražnji blatobrani služe kao zvučne kutije kako bi se pojačao zvuk.

RN24 je gotovo u potpunosti bez karoserije, jer umjesto nje koristi otvoreni kavez u stilu egzoskeleta. Također, ima isto stražnje krilo kao Hyundaijevi TCR trkaći automobili. Uprkos različitim mjerama za smanjenje težine, RN24 je i dalje težak 1.880 kilograma, što znači da je lakši za oko 350 kilograma od Ioniqa 5 N od kojeg je posudio pogon.

"RN24 predstavlja posvećenost odjela Hyundai N da unapređuje električnu tehnologiju za autosport stavljajući prioritet na iskustvo vozača, a ne na brojke. Ovaj kotrljajući laboratorij dokazuje da ima još potencijala u električnim automobilima visokih performansi uz korištenje novih tehnologija. Imamo se čemu radovati u budućnosti", izjavio je predsjednik N Brand Management Grupe Joon Park.