Isporučuje 340 KS
9

Koncept Škoda Enyaq RS Race je spreman za stazu

D. B.
Škoda Motorsport ima veoma zanimljiv koncept, koji je nazvan Enyaq RS Race.

Riječ je o crossover coupeu visokih performansi, koji je pripremljen za stazu. Posjeduje potpuno električni pogon, kao i niz poboljšanja fokusiranih na smanjenje težine. Koncept je dobio branike agresivnog dizajna i aerodinamični body kit, a tu je i minimalistička prednja maska kojoj s bokova stoje zatamnjena prednja svjetla.

Promjene se nastavljaju haubom s ventilacijskim otvorima i proširenim blatobranima, a dizajneri nisu zanemarili krov, koji sadrži mala krilca za usmjeravanje zraka prema velikom stražnjem krilu. Ne treba zaboraviti ni aerodinamički optimizovane retrovizore, masivni difuzor i 20-inčne felge s niskoprofilnim gumama.

Spartanska unutrašnjost je pripremljena za dane na stazi, sadrži zaštitni kavez i dva Atech trkaća sjedišta s pojasevima u šest tačaka. Škoda Motorsport tim je "ubacio" i protivpožarni aparat, a ugrađena je i hidraulična ručna kočnica u stilu reli automobila. Ispred vozača se nalazi upravljač s trkaćim specifikacijama. Također, u unutrašnjosti je biokompozitna armaturna ploča, kao i 13-inčni infotainment sistem.

S obzirom na činjenicu da zvuk igra važnu ulogu u utrkama, koncept ima Havas premium ozvučenje koje isporučuje "uzbudljivo autosport iskustvo" pri brzinama iznad 30 km/h. Iz Škode ističu da je buka znatno veća u odnosu na cestovni Enyaq Coupe RS te se može mijenjati.

Poboljšanja nisu samo kozmetička, jer je koncept dobio novi sistem upravljanja i karbon-keramičke kočnice visokih preformansi. Inženjeri su ugradili i podesivi sportski ovjes, koji omogućava fino podešavanje kompresije, krutosti i odskoka.

Električni automobili nisu lagani, tako da je Škoda usvojila biokompozitni materijal koji nudi istu krutost i uštedu na kilaži kao i karbonska vlakna. Pored ekološki prihvatljive karoserije, automobil ima i polikarbonatne prozore te biokompozitni panel koji zamjenjuje uobičajeni panoramski stakleni krov. Zahvaljujući ovim i drugim mjerama, koncept je za 316 kilograma lakši od cestovnog modela.

Pogonski sklop je ostao isti, tu je baterija kapaciteta 82 kWh, kao dva elektromotora koji isporučuju 340 KS. Koncept ima pogon na sva četiri točka i od 0 do 100 km/h ubrzava za manje od 5 sekundi. Standardnom modelu je za isti posao potrebno 5,5 sekundi.