Mercedes-Benz Vision EQXX prešao više od hiljadu kilometara s jednim punjenjem baterije
Eksperimentalni električni automobil je namijenjen za procjenu buduće tehnologije sa inovativnom 100 kWh baterijom s vodenim hlađenjem, sjajnom aerodinamikom i naprednom tehnologijom koja unapređuje njegovu efikasnost. U teoriji ovaj automobil može preći 1.000 kilometara s rekordno niskom prosječnom potrošnjom od 8,7 kWh na 100 pređenih kilometara. Prethodne procjene su ukazivale na potrošnju od 10 kWh na 100 kilometara.
No, teorije ostaju samo na papiru, pa su u Mercedesu odlučili testirati koncept u misiji Mission EQQX. Koncept ju je uspješno kompletirao jer je prešao više od 1.000 kilometara na javnim cestama s jednim punjenjem baterije. Riječ je o putu između Mercedesovog Electris Software Huba u Sindelfingenu u Njemačkoj do priobalnog grada Cassisa u Francuskoj. Put se sastojao od značajnih promjena konfiguracije tla, vožnje putevima s dvije trake, kao i vožnje autoputem. Taj put je bio otvoren za javni saobraćaj, tako da je Vision EQXX bio "izložen" građevinskim zonama, gužvama i okupljenim masama koje su željele izbliza vidjeti koncept i fotografisati ga.
ESH je jedno od najnovijih Mercedesovih postojenja koje je služi za istraživanje, razvoj i procjenu infotainment sistema, električnog pogona, naprednih pomoćnih sistema za vozača te usluga baziranih na cloudu. U postrojenju radi nekoliko stotina ljudi koji sarađuju i s drugim Mercedesovim razvojnim odjelima iz svih krajeva svijeta. Također, ESH posjeduje i tehnologiju za različite simulacije i testiranje dinamike.
Tokom putovanja, temperatura je varirala od 3 do 18 stepeni, a prosječna brzina kretanja koncepta iznosila je 87 km/h.
Kada je stigao na svoje odredište nakon više od 1.000 pređenih kilometara, njegova baterija je bila na 15 posto kapaciteta, što je dovoljno za prelazak oko 140 kilometara.
Vision EQXX na svom putu nije naišao na snijeg ili veoma niske temperature, a to su uvjeti koji značajno više iscrpljuju bateriju.