
Mercedes T-Klasa i Citan slični su modelima Renault Kangoo i Nissan Townstar i proizvode se u Renaultovoj fabrici Maubeuge u sjevernoj Francuskoj. Mala komercijalna vozila plod su saradnje Renaulta i Mercedesa, koja je započela 2009. godine u nekoliko segmenata.
Mercedes je u međuvremenu prestao da sarađuje sa Renaultom, a Citan/T-Klasa je poslednji zajednički razvijen projekat. Ova saradnja će biti okončana sredinom 2026. godine.
Odustajanjem od T-Klase/Citana, Mercedes će biti prisutan samo u segmentu kombija i komercijalnih vozila srednje veličine sa Vito/V-Klasom i velikoj klasi sa Sprinterom.
Mercedes odustaje od T-Klase/Citana iz nekoliko razloga: – prodaja nije išla onako kako je Mercedes očekivao zbog visokih cijena i prošle godine su zabilježili pad prodaje, posebno u Kini i Sjevernoj Americi, ali ni u Evropi prodaja nije bila zadovoljavajuća. U prvom kvartalu 2025. prodano je samo nešto više od 7.000 primjeraka. – Ovi modeli nisu bili dovoljno profitabilni za Mercedes. Stoga je ova odluka bila očekivana jer je Mercedes najavio još u maju 2023. kada je predstavio svoju strategiju „Rast u profitabilnim segmentima“ da će svoja ulaganja usmjeriti u profitabilne segmente i optimizirati svoj portfelj proizvoda. Tako je najavio da će se u segmentu komercijalnih vozila i kombija fokusirati na srednju i veliku klasu. – Mercedes više nije želio da nastavi saradnju sa Renaultom – Mercedes već razvija sopstvenu platformu za električna komercijalna vozila, VAN.EA, sa prvim modelom na ovoj novoj arhitekturi koji će biti predstavljen 2026. godine. Osim toga, postojaće i izvedena verzija ove platforme za motore sa unutrašnjim sagorevanjem, VAN.CA. Ove dvije platforme će biti osnova svih budućih Mercedesovih kombija i komercijalnih vozila.
Tako će proizvodnja Mercedesa T-klase, Citana, EQT-a i eCitana prestati u drugom kvartalu 2026. godine i neće biti nasljednika. Prema međunarodnim pravilima, Mercedes će i dalje nuditi 10 godina rezervnih dijelova i 15 godina potrošnog materijala za ove modele.