Porsche otkrio kako će izgledati električni nasljednik hibridnog modela 918 Spyder
Godinu u kojoj slave svoj 75. rođendan u Porscheu su iskoristili da publici predstave konceptni električni suspersportski dvosjed Mission X koji će u doglednoj budućnosti nastaviti tamo gdje je stao hibridni supersportski model 918 Spyder.
Otkriven u Porscheovom muzeju u Stuttgartu, konceptni Mission X predstavlja Porscheov pogled na svijet supersportskih automobila koje pokreću samo elektromotori, a s najavljenim potencijalom i omjerom snaga/masa koji je jednak omjeru s kojim raspolaže Koenigsegg One:1, u slavnoj njemačkoj automobilskoj kompaniji uvjereni su da će produkcijski Mission X koji će se moći koristiti (i) na javnim cestama ostvariti rekordno vrijeme na čuvenoj stazi Nürburgring Nordschleife. Iako još uvijek nema zvanične informacije, spominje se da elektromotori u Mission X proizvode 1.500 "konja“.
4,5 metara dug, dva metra širok i samo 1,19 metara visok konceptni model postavljen je na 20 i 21-inčnim felgama s centralnim pričvršćivanjem na kojima su gume Michelin Pilot Sport Cup2 R dimenzija 255/35/20 naprijed i 315/20/21 nazad. Među zanimljivim detaljima na izuzetno atraktivnoj karbonskoj karoseriji su retro kućišta LED prednjih svjetala, kućišta zadnjih LED svjetala i vrata koja se otvaraju kao na trkaćim prototipima, a podsjetnik na rješenja u trkaćim automobilima je i izgled multifunkcionalnog upravljača.
Smještaj baterija iza izvanredno dizajnirane putničke kabine osigurava optimalnu raspodjelu mase, a uz adaptivnu aerodinamiku i adaptivni ovjes u Porscheu su otkrili da Mission X u zavojima ima znatno bolje prijanjanje i od aktuelnog (skoro pa trkaćeg) modela 911 GT3 RS.
Nema sumnje da će Mission X u vremenu koje dolazi predstavljati sve ono što su u svoje vrijeme predstavljali Porscheovi najnapredniji modeli 959, Carrera GT i 918 Spyder.