S imenom koje odražava snagu, performanse i upravljivost, Supra definira nasljeđe automobila svjetske klase kroz četvrt stoljeća. Jedan od Toyotinih najslavnijih sportskih automobila, GT, s motorom sprijeda i zadnjim pogonom, je bio Toyotin najsnažniji model. Danas, 16 godina nakon završetka proizvodnje, on još uvijek uživa status ikone među zaljubljenicima u sportske automobile.
GR Supra Racing Concept, stvoren u TOYOTA GAZOO Racingu, s motorom smještenim sprijeda i pogonom na zadnje točkove, po ukusu čistunaca, s dvoja vrata, naprednom laganom konstrukcijom i unutrašnjošću oblikovanom za natjecanja, savršeno odražava našu filozofiju zabave u vožnji.
U konstrukciji GR Supra Racing Concepta uvelike su korišteni čvrsti, ali lagani kompozitni materijali za izradu dijelova kao što su široki prednji i zadnji branik, prednja maska i stražnji difuzor, bočni donji spojleri, kućišta vanjskih retrovizora i stražnji blatobrani.
Putnička kabina je u cijelosti usmjerena na natjecanja i opremljena je natjecateljskom armaturnom pločom, vozačevim sjedalom OMP, sigurnosnim pojasima i lako rastavljivim obručem upravljača koji je postavljen na trkaći stup upravljača te na kojem se nalaze poluge mjenjača.
Ipak, najviše od svega raduju činjenice da se Supra vraća i u cestovnom izdanju, te s obzirom na odličan posao sa Yarisom GRMN nameću se velika očekivanja za ovaj auto pred ekipu Toyota Gazoo Racing. Uz veliki posao koji je ova ekipa kroz svoje secijalizovane odjele uradila na polju vraćanja Toyote u vrh autosporta, paralelno stručnjaci ove ekipe rade na razvoju serijskih i cestovnih sportskih automobila, te polako ali sigurno postaju prepoznatljiv brend među automobilskim entuzijastima.