RAV-X Concept je viši i širi od standardnog modela, Toyotin tim ga je dodatno podigao od tla za 51 mm te je povećao trag točkova za 160 mm. Ovo je postignuto ugradnjom specijalno napravljenih dijelova poput gornjih lafeta od kovanog aluminija i zadnjih spona.
Ovjes je značajno unaprijeđen te sada sadrži potpuno podesive 2,5-inčne unutrašnje bypass amortizere. Prednji amortizeri imaju eksterne rezervoare, dok stražnji koriste piggyback rezervoare. Ove promjene čine da RAV-X bude sposobniji na off-road terenu.
SUV se "kotrlja" na 17-inčnim aluminijskim felgama na kojima su off-road gume dimenzija 265/65R17. Ove masivne gume će pomoći konceptu da lako savlada neravni teren.
Dizajnerski tim se odlučio za izgled inspirisan relijem, koji je istovremeno vizuelno privlačan i funkcionalan. Također, dodali su novi branik s integrisanim kanalima za hlađenje, kao i ventilirane prilagođene prednje branike.
Ostali dodaci uključuju prednje i stražnje zaštite podvozja, sportski stražnji spojler te podignute pragove.
Iako RAV-X izgleda spremno za akciju, treba naglasiti da je riječ o konceptu. Toyotin Parts and Accessories Development tim ga je kreirao od početnih skica do finalnog sklapanja. Međutim, koncept bi mogao najavljivati buduće mogućnosti za Toyotine SUV-ove, no produkcijsku verziju ne treba očekivati uskoro.
S druge strane, RAV-X Concept dokazuje da čak i porodični SUV-ovi imaju divlju stranu. Iako će se većina primjeraka modela RAV4 zadržati na glavnim ulicama i autoputevima, ipak je zabavno zamišljati kako jedan od njih "napada" pješčane dine i kamenite staze.