Uz neosporive dokaze da klimatske promjene postoje i globalne emisije još nisu dostigle svoj vrhunac, krajnje vrijeme je početi raditi na smanjenju emisija ugljikovog dioksida (CO2). Svi imamo ulogu u ovoj akciji, uključujući industrije koje se moraju s fosilnih goriva prebaciti na izvore obnovljive energije.
Vjerovatno se svi možemo složiti da su potrebne značajne promjene kako bismo stigli tamo gdje smo krenuli. Određeni broj kompanija se uhvatio u koštac s izazovom smanjenja emisije ugljikovog dioksida na nulu, ali činjenica je da industrija više nema izbora. Svi moraju obaviti taj prijelaz, jer u suprotnom nemaju budućnost. To je jedini način kako nastaviti naprijed.
Koje akcije proizvođači automobila koriste kako bi krenuli prema pozitivnoj i čistoj budućnosti?
Proizvodni pogoni
Teška industrija koristi mnogo energije i resursa. Toyota i Volvo su se pridružile Renaultu u izazovu "Proizvodni pogoni s nula emisije". Cilj je da automobilski proizvodni pogoni polako postanu središte nulte emisije i ove kompanije su odlučne u svojoj odluci dostići to.
Neka uobičajena važna područja su smanjenje upotrebe energije proizvođača, smanjenje emisija u novim vozilima i smanjenje upotrebe neobnovljivih resursa.
Resursi su u prošlosti rađeni od neobnovljivih izvora. Sadašnji cilj je koristiti obnovljive ili reciklirane materijale kad god je to moguće. Važno je da se taj materijal može ponovo koristiti nakon što automobil završi svoj životni vijek, prenosi AutoGuru.
Reciklirani materijali
Nissan, Toyota, Subaru, BMW i Ford koriste reciklirane materijale za svoje automobile. Sjajno je vidjeti da se velike automobilske kompanije trude pronaći genijalne i inovativne načine kako plastični otpad pretvoriti u materijale vrhunske kvalitete. Oni kreiraju proizvode koji se mogu staviti u ili na automobil.
Ove inovacije u procesu proizvodnje eliminiraju plastiku za jednokratnu upotrebu. Kompanija Ford na svoje automobile iskoristi preko 1.2 milijarde recikliranih boca godišnje. Ne reciklira se samo plastika, već i obnovljiva biljna vlakna koja se koriste kao zamjena za neobnovljive materijale. Proizvodi od šećerne trske i biljke agave se koriste kao izvor u bioplastici. I predmeti poput dijelova iz starih električnih uređaja se mogu ponovo upotrijebiti i prilagoditi uporabi u automobilu.
Na kojim dijelovima automobila se koriste reciklirani materijali?
Korištenje recikliranog materijala na nestrukturnim komponentama smanjuje težinu cijelog vozila. Proizvođači traže načine kako smanjiti količinu otpadnog metala koji ostane nakon formiranja konstrukcijskog panela. Neiskorišteni lim koji se prije bacao, sada se skuplja i reciklira, i od njega se izrađuju novi paneli.
Reciklirani materijal se koristi na više dijelova automobila:
Štitnik motora Kućište čistača zraka Ventilatori motora i njihova kućišta Luk na točkovima Materijal i jastuci za sjedišta Zvučna izolacija ispod haube Kontrolna ploča i središnja konzola Unutarnji dijelovi vrata
Tepisi Ventili za temperaturu klima uređaja Rezervoar od ugljičnih vlakana
Kraj života
U prošlosti kad bi automobili završili svoj vozački vijek, većina materijala nije se mogla odvojiti, popraviti i reciklirati. Danas se razvijaju nove strategije kako bi se komponente lakše odvajale i ponovo koristile. Korištene komponente više ne idu na otpad, nego se iznova recikliraju.