Uskoro stiže nasljednik
2

L’Ultime je posljednji Bugatti Chiron

D. B.
Bugatti je predstavio posljednji primjerak hiperautomobila Chiron, osam godina nakon njegovog velikog debija na Sajmu automobila u Ženevi 2016. godine. Riječ je o specijalnom modelu nazvanom L'Ultime, koji je u suštini Chiron Super Sport s detaljima iz Sur Mesure programa.

L'Ultime je označio veliko finale Chironove ograničene proizvodnje na 500 primjeraka. Specijalni model je lakiran u kombinaciju originalne Chironove French Racing plave i Atlantic plave boje, no u obrnutom nizu i s prepoznatljivim gradijentom između njih. Osim toga, prednji i stražnji točkovi su individualno lakirani kako bi upotpunili nijanse karoserije. Bugattijev logotip na rešetki u obliku potkovice ukrašen je plavom bojom.

Profil je također ukrašen rukom ispisanim imenima značajnih mjesta koja su odigrala ključnu ulogu u razvoju i životnom ciklusu Chirona. To uključuje Ženevu, Chantilly, staze Paul Ricard i Ehra-Lessien, dvorac Saint Jean, Cape Canaveral i Bugattijev dom u Molsheimu. Iako finalni rezultat izgleda atraktivno, neki će reći da je manje impresivan u odnosu na crteže primijenjene sličnom tehnokom u slučaju unikatnog modela Chiron Super Sport Golden Era.

Ručno nanesena oznaka #500 označava produkcijski broj modela L'Ultimae te se pojavljuje iznad pragova, na felgama, ispod stražnjeg krila i na poklopcu W16 motora. Pored toga, boje francuske zastave na retrovizoru ponosno ističu zemlju Bugattijevog porijekla.

Unutrašnjost kombinuje plave kožne presvlake s plavim karbon mat detaljima i French Racing plavim ukrasima. Specijalni detalji uključuju L'Ultime i #500 oznake na različitim mjestima, kao i ručno rezanu i šivenu kožu na panelima vrata.

Očekivano, promjena na 8,0-litarskom W16 motoru nije bilo, tako da on i dalje razvija 1.600 KS kao i ostali primjerci modela Chiron Super Sport.

Inače, Chiron je ušao u historiju kao produkcijski automobil koji je na dostigao brzinu od 490,484 km/h, a učinio je to na stazi Ehra-Lessien 2019. godine. Pored standardnog modela, vremenom su se pojavljivale različite verzije hiperautomobila među kojima su Sport, Pur Sport, Super Sport i Super Sport 300+, kao i nekoliko brojčano ograničenih i unikatnih primjeraka inspirisanih Bugattijevim naslijeđem.

Predsjednik kompanija Bugatti Automobiles Christophe Piochon se oprostio od Chirona te je najavio dolazak novog modela u junu.

"Ovaj 500. i posljednji Chiron je dostojan oproštaj te zrači naslijeđem, koje će zauvijek biti dio automobilske historije, a također otvara put u novo svjetlije poglavlje. Putovanje počinje proizvodnjom modela Bolide i W16 Mistral te se nastavlja predstavljanjem našeg novog modela u junu", izjavio je Piochon.

Nasljednik Chirona će umjesto quad-turbo W16 motora dobiti atmosferski V16 motor s hibridnom asistencijom.

Vezani članci