Land Rover je objavio nekoliko fotografija sa zimskih testiranja prvog elektropokretanog Range Rovera na čijoj karoseriji nema kamuflažnih folija, jer je u suštini ista kao i karoserija aktuelnih Range Rovera koje pokreću motori s unutrašnjim sagorijevanjem.
Fotografije elektropokretanog Range Rovera, koji će biti odgovor na prvi električni Mercedes G-Klase čije je predstavljanje zakazano na Sajmu automobila u Pekingu, nastale se u arktičkom pojasu gdje su testni vozači i inžinjeri (nakon ranijih testiranja u pustinjama Bliskog istoka pri temperaturama do 50 stepeni) električni Range Rover ovaj put suočavali s temperaturama zraka do minus 40º Celzijusa.
Snijeg i led na sjeveru Švedske korišteni su za testiranje novorazvijenih sistema za kontrolu prijanjanja i kočenja, a u britanskoj automobilskoj kompaniji pod okriljem indijske kompanije Tata Motors najavili su da će "najtiši i najprofinjeniji Range Rover do sada" pokretati sopstvena pogonska grupa na MLA platformi zasnovana na 800-voltnom sistemu.
Detalja još nema, ali se očekuje da će elektromotori čiji broj još nije potvrđen proizvoditi više od 500 konjskih snaga, što bi trebalo parirati Range Roveru čiji 4,4-litarski biturbo V8 motor razvija 530 konjskih snaga i 750 Nm najvećeg obrtnog momenta.
Nakon manjeg Jaguara I-Pace koji je predstavljen 2018. godine i proizvodi se u Austriji, Range Rover bez motora s unutrašnjim sagorijevanjem bit će drugi električni automobil u JLR (Jaguar Land Rover) ponudi, a proizvodit će se u Velikoj Britaniji.