Trenutna ponuda motora za nedavno predstavljen novi Defender zasnovana je na četverocilindarskim i 6-cilindarskim benzinskim i dizelskim opcijama, a sudeći po fotografijama testnog prototipa koje otkrivaju četverostruke završetke izduvnog sistema, Land Rover uveliko testira Defender koji pokreće kućni 5-litarski V8 motor potpomognut s mehaničkim kompresorom.
U britanskoj automobilskoj kompaniji priznaju da se njihov najveći i najsnažniji benzinski motor, zbog sve strožijih normi o emisiji izduvnih gasova, neće još dugo nuditi u većini evropskih zemalja, pa s Defenderom V8 primarno ciljaju na tržišta Sjeverne Amerike i Bliskog Istoka na kojima spomenute norme još uvijek nisu toliko stroge.
Očekuje se da će 5-litarski V8 motor u Defenderu (čija bi početna cijena trebala iznositi oko 110.000 eura) biti neznatno slabiji od verzije koja pokreće aktuelne najsnažnije SUV-ove Range Rovera i Jaguara, ali u Land Roveru naglašavaju da će najsnažnije izdanje Mercedesove G-Klase uskoro dobiti dostojnog protivnika.