Continental predstavlja “Face Authentication Display”, dvostepeni sistem kontrole pristupa automobilu. Zasnovan na biometrijskom prepoznavanju korisnika, kamera postavljena na B-stub vozila detektuje osobu koja ulazi, dok skrivena kamere iza konzole detektuje vozača. Zahvaljujući biometrijskoj autentifikaciji lica, vozilo se otvara i pokreće čim detektuje registrovanog korisnika. Sistem pouzdano detektuje pokušaj prevare zahvaljujući jedinstvenoj detekciji ‘’žive’’ osobe i podmetanja slike.
Tehnologija prepoznavanja lica počela je da ulazi u automobile prije nekoliko godina. Neki Subaru automobili mogu koristiti prepoznavanje lica vozača da bi podesili ispravan profil vozača uključujući položaj sjedišta. Gumarski i tehnološki gigant Continental, sada želi da to podigne na nivo koji omogućava da se automobil otključa i pokrene pomoću detekcije lica, pa čak da vozač i plati neke usluge putem infotainment sistema.
Kamere smještene na B-stubu bi omogućile otključavanje automobile. Kako bi se izbjegao rizik od krađe uz korištenje fotografije lica, tehnologija će moći prepoznati da li se radi o pravoj koži ili samo o slici. Ovu tehnologiju isporučuje kompanija trinamiX.
Nakon toga, unutar automobila, kamera na sredini instrument table bi osigurala da automobil upali autorizovana osoba. Međutim, to bi se dešavalo dok je ekran u funkciji. Naime, Continental je izumio način da kamera vidi kroz osvijetljene piksele ekrana. To je evolucija tehnologije koja je osvojila nagradu za inovaciju na prošlogodišnjem CES-u.
Naravno, potreban je i posebno prilagođen OLED displej, koji će omogućiti kameri da vidi kroz njega i istovremeno prati ometanje ili umor vozača. Ista kamera bi skenirala lice čak i u slučaju neke vrste plaćanja, na primjer za parking ili punjenje električnog vozila. Plaćanje ovih ili sličnih usluga putem infotainmenta u vozilu, neki od proizvođača automobila planiraju da implementiraju već duže vrijeme.
"Po našem mišljenju, korisničko iskustvo je definisano ne samo funkcionalnim i tehničkim aspektima, već i estetikom. Sofisticirane karakteristike udobnosti i sigurnosti koje su nevidljive kada nisu u upotrebi su za nas u tom pogledu potpuni uspjeh", kaže Boris Mergell, voditelj projekta za razvoj korisničkog iskustva u kompaniji Continental Automotive.
Pristup automobilu pomoću lica može, s jedne strane, izazvati zabrinutost kod ljudi koji vode računa o privatnosti. S druge strane, trebalo bi da omogući niz elemenata koji nisu dostupni kod običnog ključa, kao što je mogućnost postavljanja lica djece vozača, tako da oni mogu otključati auto, ali ne i pokrenuti ga. Ili mogućnost da se auto upali čim vanjska kamera prepozna lice registrovanog vozača.