Još uvijek neimenovani model je dizajniran tako da zauzme mjesto ispod modela C-HR uprkos činjenici da je ovaj futuristički crossover već nešto manji od Nissanovog Qashqaija i Peugeota 3008. U Toyoti vjeruju da bi model bliže dužini od 4 metra koju ima većina superminija trebao privući kupce koje odbija viša cijena modela C-HR.
Govoreći za Auto Express, potpredsjednik Toyote u Evropi Matt Harrison je priznao da kompanija razmišlja o širenju SUV ponude i to u dijelu manjih modela.
U međuvremenu je novi mali SUV dobio "zeleno svjetlo" iz Toyotinog sjedišta u Japanu te je sada sigurno da će biti značajno baziran na najnovijoj generaciji modela Yaris koji je debitovao u oktobru prošle godine. To znači da će postati drugi model koji koristi TNGA-B platformu.
Očekuje se da će novi baby SUV biti nekoliko milimetara duži od Yarisa, odnosno nešto duži od 4 metra, ali i viši za 40 mm što će omogućiti višu poziciju za vozača.
Toyota bi mogla produžiti međuosovinsko rastojanje u odnosu na Yaris, a to bi rezultiralo s više prostora za noge putnika smještenih na stražnja sjedišta kojim bi mali SUV parirao modelima poput Renaultovog Captura, Citroenovog C3 Aircrossa i Škodinog Kamiqa.
Korištenje TNGA-B platforme donosi mogućnost elektrifikacije pa bi Toyota mogla preskočiti 1,0-litarski benzinski motor i koristiti isti 1,5-litarski hibrid kao i u slučaju Yarisa koji razvija oko 115 KS i koji može obaviti do 80 posto gradskih putovanja korištenjem samo električne energije zahvaljujući litij-jonskoj bateriji.
Ovisno o potražnji, mogao bi biti dostupan i konvencionalniji 1,5-litarski pogon s manuelnim ili Toyotinim CVT automatskim mjenjačem. U Evropi će se mali SUV nuditi samo s prednjim pogonom.
U unutrašnjosti će biti isti infotaniment sistem kao i kod bolje opremljenih modela Yarisa koji uključuje 10-inčni HUD displej i veliki centralni ekran osjetljiv na dodir koji podržava Apple CarPlay i Android Auto sisteme.
Novi model bi trebao biti predstavljen u drugoj polovini ove godine.