U fabrici u Hirošimi
20
Mazda ponovo proizvodi rotacioni motor
Komentari (14)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Koliko se sjećam rotacioni motor je imao dva ključna problema: 1.habanje stijenke statora i ivica rotora 2.velika potrošnja ulja. Nadam se da su to uspjeli riješiti. Inače motor je top, manja kubikaža, manja potrošnja goriva, veća snaga, veći obrtaji, zračno hlađenje
Ovi u Mazdi baš tvrdoglavi. Motor ne može izdržati 100 hiljada bez generalke, problem je grijanje i hlađenje samog motora, zaglavljivanje i svašta nešto. Ali eto guraju i dalje
ja sam se vozio i RX8 od Adriana...drzao frajer kafic,ne znam ni kako sam dospio sa njim...uglavnom. strava auto....znam da je imao digitalni sat tada, i obrtomjer do 11 ili 12
Jesi li guto
@gooUser1633612014 mogu misliti kako ga je Adro isprskao, čuo sam da su pravili i redaljku na njemu u tom kafiću, šteta što nisam bio da mu i ja pristavim
PRIKAŽI ODGOVORE (4)