Redizajnirano izdanje aktuelne generacije Mercedesove najluksuznije limuzine trebalo bi se pojaviti 2026. godine, a uz najavljivanje osvježene S-Klase prvi čovjek stuttgartske automobilske kompanije (Ola Källenius) otkrio je da su u Mercedesu već investirali mnogo novca u razvoj novih motora s unutrašnjim sagorijevanjem koji će biti ponuđeni uz redizajniranu perjanicu, ali i uz narednu generaciju s kojom će Mercedes ući u novu deceniju.
Källenius je u izjavi za medije potvrdio da će S-Klasa uskoro imati i verziju koju će na novoj namjenskoj platformi pokretati samo elektromotori, što u ovom trenutku predstavlja model EQS koji po svemu sudeći neće još dugo biti u ponudi Mercedesa, ali nema govora od skorog odustajanja od S-Klase na platformi koja je dizajnirana da nosi motore s unutrašnjim sagorijevanjem, među kojima je i jedan od posljednjih V12 motora koji pokreće Maybach S-Klasu.
"S obzirom da S-Klasa predstavlja vrh naše ponude i najbolje što kupci danas mogu dobiti za svoj novac investirali smo više, jer nismo spremni da pravimo kompromis koji bismo morali praviti ako bi konvencionalne i elektropokretane verzije bile zasnovane na istoj platformi, što bi na kraju imalo negativan utjecaj na ponudu prostora u kabini i motora", kaže Källenius.
Uz podsjetnik da u ljutom rivalu BMW-u očigledno razmišljaju drugačije, jer aktuelna Serija 7 i njena elektropokretana izvedenica i7 dijele istu platformu, u Mercedesu uveliko pripremaju motore s unutrašnjim sagorijevanjem koji će ispunjavati ranije najavljenu evropsku normu o emisiji ispušnih gasova (Euro7) i biti u ponudi barem do druge polovine naredne decenije.