Stiže 2026. godine
60

Mercedesova "baby" G-Klasa će imati samo električni pogon

D. B.
Šef tehničkog odjela u kompaniji Mercedes-Benz, Markus Schaefer, za magazin Autocar je tokom Consumer Electronics Showa potvrdio da će nova "baby" G-Klasa imati isključivo električni pogon, čime su zauvijek ugašene ranije glasine o motoru s unutrašnjim sagorijevanjem.

Schaefer je kazao da manja G-Klasa neće biti bazirana na Mercedesovoj MMA platformi razvijenoj za ulazne modele njemačke kompanije u električnoj eri, nego će koristiti drugačiju platformu načinjenu od komponenti koje koriste Mercedesovi veći automobili sa stražnjim pogonom.

Novi model bi mogao stići s tehnologijama sličnim onim koje ima nadolazeća električna G-Klasa "standardne veličine", koju ju je razvio Magna Steyr, ista kompanija koja radi na pickupu Scout i SUV-u. Iz Mercedesa tvrde da će električni EQG biti njegov najsposobniji terenac te da će nadmašiti dugogoodišnju verziju sa SUS motorom. Stoga bi baby G-Klasa mogla posjedovati ozbiljne off-road mogućnosti.

Mercedes-Benz EQG stiže s četiri električna motora, po jednim na svakom točku, što će mu omogućiti takozvani G-okret sličan Rivianovom "tenkovskom" okretanju. Električni terenac će biti opremljen i softverom za kontrolu obrtnog momenta na svakom točku, što je ključno za vožnju neasfaltiranim putevima.

Mercedesov novi specijalizirani G odjel će razviti manju električnu G-Klasu, a to znači da bi mini terenac trebao biti treći model u G seriji pored konvencionalne G-Klase i modela EQG. Novi odjel također širi Mercedesovu listu podbrendova koju trenutno predvode AMG fokusiran na performanse te luksuzni Maybach.

Očekuje se da će Mercedes predstaviti baby električnu G-Klasu 2026. godine, dok EQG stiže ove godine. U međuvremenu će proizvodnja G-Klase biti okončana u prvom kvartalu ove godine kako bi se kompanija pripremila za redizajnirani model. Nakon što stigne baby G, model će se na tržištu takmičiti protiv modela poput Land Rover Defendera 90.