Honda i Renault godinama "ratuju“ na kružnim stazama širom svijeta na kojima nastoje imati najbrži produkcijski automobil s prednjim pogonom, a u svom posljednjem pokušaju na japanskoj stazi Suzuka Hondina olakšana "specijalka“ skinula je s trona slično koncipiran Mégane RS Trophy-R.
"Hardcore“ model odjela Renault Sport rekordno vrijeme kruga na stazi Suzuka (2:25.2) ostvario je krajem 2019. godine, a u Hondi su u međuvremenu pripremili Civic Type R Limited Edition s kojim su najbolje vrijeme Mégana Trophy-R popravili za više od jedne sekunde.
Fokusiran za korištenje na stazi, brojčano ograničen najsnažniji Civic za 5,8 kilometara dug krug Suzuke "potrošio“ je dvije minute i 23,9 sekundi i novi je rekorder u kategoriji produkcijskih automobila s prednjim pogonom, a Hondino brojčano ograničeno izdanje (samo 100 primjeraka za Evropu koji su rasprodani za četiri minute) skoro 50 kilograma je lakše od standardnog Civica Type-R.
Uštede na masi ostvarene su korištenjem ultralaganih BBS-ovih ojačanih aluminijskih felgi, smanjenjem nivoa zvučne izolacije i izbacivanjem klima-uređaja i multimedijalnog sistema, a snaga četverocilindarskog turbobenzinskog motora nije mijenjana, pa i Limited Edition raspolaže sa 320 KS.
Nije potvrđeno, ali se očekuje da će Honda uskoro ići i na obaranje rekorda kruga (sedam minuta i 40 sekundi) koji Renault Mégane Trophy-R još uvijek drži na čuvenoj stazi Nürburgring Nordschleife.